ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

احتمال غیبت فان‌پرسی در دیدار برگشت مقابل بارسلونا



 

 

احتمال غیبت فان‌پرسی در دیدار برگشت مقابل بارسلونا

 

مهاجم هلندی تیم فوتبال آرسنال احتمال دارد در بازی برگشت لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا غایب بزرگ توپچی‌ها شود.

در جریان دیدار نهایی شب گذشته جام اتحادیه انگلیس، روبین فان‌پرسی از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شد. این بازیکن 27 ساله تک گل آرسنال را به ثمر رساند اگر چه توپچی‌ها با نتیجه 2 بر یک شکست خوردند. وی در صحنه‌ای از بازی در اثر برخورد فیزیکی با بازیکن حریف دچار مصدومیت شد.

آرسن ونگر، سرمربی تیم لندنی در این باره گفت: مصدومیت فان‌پرسی اتفاقی خوشایندی نیست. تلاش می‌کنیم بتوانیم هرچه سریع‌تر از وجود او بهره بگیریم.

دیدار برگشت آرسنال و بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در روز 17 اسفندماه‌ انجام خواهد شد.

تیم انگلیسی که در بازی رفت کاتالان‌ها را با نتیجه 2 بریک مغلوب کرده، شب گذشته با از دست دادن اولین عنوان قهرمانی،‌مصمم است در ادامه به دیگر افتخارات موجود دسترسی پیدا کند.


ویدیو مرتبط :
چلسی و بارسلونا (دیدار برگشت)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال غیبت ویدال در دیدار با اسپانیا


هافبک تیم یوونتوس شاید به بازی دوم تیمش در مرحله گروهی جام جهانی 2014 نرسد.

خبرگزاری تسنیم: خورخه سامپائولی، سرمربی تیم ملی شیلی شب گذشته (سه‌شنبه) اعلام کرد که حضور آرتورو ویدال، هافبک تیمش در بازی امشب برابر اسپانیا قطعی نیست.

هافبک یوونتوس ماه گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت و در بازی قبلی شیلی برابر استرالیا که آن را با نتیجه 3 بر یک برد، تنها 60 دقیقه در ترکیب سرخپوشان آمریکای لاتین حضور داشت. به همین دلیل احتمال دارد او در بازی دوم تیمش که امشب در ورزشگاه ماراکانای شهر ریودوژانیرو برگزار می‌شود حضور نداشته باشد.

سامپائولی در خصوص وضعیت ویدال اظهار داشت: من همیشه گفته‌ام که حضور ویدال در اردوی تیم ملی شیلی برای او بسیار سخت بوده چون مصدومیت او بسیار جدی بود و عمل جراحی داشت. ویدال توانست دقایقی برابر استرالیا به میدان برود اما با این حال حضورش در بازی برابر اسپانیا قعطی نیست و ما باید وضعیت او را ارزیابی کنیم. او این هفته با سرعت بالاتری تمریناتش را انجام دارد و باید ببینیم که آیا او می‌تواند برابر اسپانیا هم دقایقی در میدان حضور داشته باشد یا خیر.

تیم ملی شیلی در شرایطی از ساعت 23:30 امشب به مصاف مدافع عنوان قهرمانی رقابت می‌رود که در صورت پیروزی در این بازی علاوه بر اینکه می‌تواند صعود خود را به دور بعد قطعی کند، عملاً‌ ماتادورها را از گردونه رقابت‌ها حذف خواهد کرد.