ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

احتمال غیبت شواین اشتایگر در جام جهانی


باستین شواین اشتایگر هافبک ملی پوش تیم ملی آلمان احتمال دارد به دلیل مصدومیت جام جهانی را از دست دهد.

ورزش سه: باستین شواین اشتایگر هافبک ملی پوش تیم ملی آلمان احتمال دارد به دلیل مصدومیت جام جهانی را از دست دهد.

  بعد از مصدومیت شواینی در بازی برابر اشتوتگارت گواردیولا تایید کرد که شواین اشتایگر در فینال جام حذفی آلمان مقابل دورتموند بازی نخواهد کرد اما در مورد مصدومیت طولانی مدت وی چیزی به زبان نیاورد.

گواردیولا در مورد وضعیت وی برای بازی مقابل دورتموند گفت: او مصدوم است. باستین از ناحیو زانو مشکل دارد. اما وقتی در مورد آمادگی او برای جام جهانی سوال شد جواب داد: من دکتر نیستم.

بیلد و کیکر نیز به این موضوع اشاره کرده‌اند که شاید این هافبک 29 ساله برای بازی های جام جهانی با مشکل مواجه شود. باستین از مدت ها پیش با این مشکل مواجه دست و پنجه نرم کرده است و در طی فصل نیز بارها به این دلیل از ترکیب بایرن دور شده یود اما، با تمام این تفاسیر تا نتیجه MRI شواینی مشخص نشود هیچ نظر قطعی در مورد آمادگی او برای حضور در جام جهانی نمی توان داد. هنوز هیچکدام از مسئولین مونیخی در مورد وضعیت مصدومیت شواینی مصاحبه‌ای نکرده‌اند.

باستین شواین اشتایگر یکی از کلیدی ترین مهره‌های یواخیم لو در ترکیب تیم ملی آلمان است و پزشکان آلمانی تمام تلاش خود را خواهند کرد تا وی در جام جهانی بدون هیچ مشکلی پای به میدان بگذارد.


ویدیو مرتبط :
بازی عالی و گل های زیبای شواین اشتایگر جام جهانی2006

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال غیبت ریبری در جام جهانی


روزنامه‌ "اکیپ " فرانسه از احتمال غیبت فرانک ریبری در جام جهانی 2014 برزیل خبر داد.

ایسنا: روزنامه‌ "اکیپ " فرانسه از احتمال غیبت فرانک ریبری در جام جهانی 2014 برزیل خبر داد.

 فرانک ریبری، ها‌فبک فرانسوی که فصل خوبی را در بایرن‌ مونیخ پشت سر گذاشت، ممکن است به دلیل مصدومیت غایب بزرگ بیستمین دوره جام جهانی 2014 برزیل باشد.

روزنامه‌ "اکیپ" فرانسه خبر داد: ها‌فبک 31 ساله از ناحیه کمر دچار مصدومیت شده و قرار است به زودی تحت درمان قرار گیرد تا مشخص شود که در جام جهانی حضور خواهد داشت یا خیر.

ریبری شب گذشته (یکشنبه) در بازی با پاراگوئه حضور نداشت. کادر پزشکی فرانسه به سرمربی تیم ملی این کشور توصیه کرد، این بازیکن در بازی دوستانه با پاراگوئه به میدان نرود تا سرنوشت او برای جام جهانی 2014 برزیل مشخص شود.

فرانک ریبری پیش از این اعلام کرده بود جام جهانی 2014 برزیل آخرین حضور او در این رقابت‌ها خواهد بود.