ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

احتمال غیبت سعید معروف مقابل روسیه


حضور کاپیتان و پاسور اول تیم ملی والیبال ایران به دلیل بیماری در مسابقه امروز با روسیه در ابهام قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سعید معروف کاپیتان تیم ملی بعد از بازی با فرانسه دچار سرماخوردگی شد و در حال حاضر زیر نظر سیامک افروزی پزشک تیم ملی تحت درمان است.

دکتر افروزی، معروف را از تمرین دیروز قبل از مسابقه با روسیه برای مقام پنجمی منع کرد تا زودتر بهبود پیدا کند و بدین ترتیب کاپیتان تیم ملی کشورمان روز گذشته استراحت کرد.

پاسور نخست تیم ملی والیبال به احتمال زیاد به بازی با روسیه نمی‌رسد، به همین دلیل اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی در تمرین عصر دیروز از مهدوی در ترکیب اصلی استفاده کرد.

دکتر افروزی در این باره گفت: سعید به خاطر سرماخوردگی باکتریایی همراه با تب فعلا تحت درمان است و باید استراحت کند. به خاطر همین دیروز هم تمرین نکرد و شاید در بازی امروز هم نباشد.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت 16:10 امروز (شنبه) برای کسب مقام پنجم جهان در آخرین مسابقه خود در هجدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان در شهر لودز به مصاف روسیه می‌رود.


ویدیو مرتبط :
پیوستن سعید معروف به لیگ روسیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال غیبت سعید معروف در بازی امروز



اخبار,اخبارورزشی,سعید معروف


خبار ورزشی -  احتمال غیبت سعید معروف در بازی امروز

حضور کاپیتان و پاسور اول تیم ملی والیبال ایران به دلیل بیماری در مسابقه با روسیه در ابهام قرار گرفت.

 سعید معروف بعد از بازی با فرانسه دچار سرماخوردگی شد و در حال حاضر زیر نظر سیامک افروزی پزشک تیم ملی تحت درمان است.

دکتر افروزی معروف را از تمرین دیروز قبل از مسابقه با روسیه برای مقام پنجمی منع کرد تا زودتر بهبود پیدا کند و بدین ترتیب کاپیتان تیم ملی کشورمان روز گذشته استراحت کرد.

پاسور نخست تیم ملی والیبال به احتمال زیاد به بازی با روسیه هم نمی رسد، به همین دلیل اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی در تمرین عصر دیروز از مهدوی در ترکیب اصلی استفاده کرد.

دکتر سیامک افروزی گفت: «سعید به خاطر سرماخوردگی باکتریایی همراه با تب فعلا تحت درمان است و باید استراحت کند. به خاطر همین دیروز هم تمرین نکرد و شاید در بازی امروز هم نباشد.»

 تیم ملی والیبال ایران امروز شنبه و از ساعت 16:10 برای کسب مقام پنجم جهان در آخرین مسابقه خود در هجدهمین دوره رقابت های قهرمانی جهان در شهر غوچ به مصاف روسیه می رود.

 اخبار ورزشی - سایت فدراسیون والیبال