ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

احتمال غیبت در رژه افتتاحیه المپیك/ غنایی‌ها لباس ندارند!



احتمال غیبت در رژه افتتاحیه المپیك/ غنایی‌ها لباس ندارند!

كاروان غنا هنوز لباس‌های خود جهت حضور در رژه افتتاحیه المپیك 2012 لندن را دریافت نكرده و ممكن است در این مراسم شركت نكند.

ایسنا: وب‌سایت خبری "غنا وب" گزارش داد، كاروان المپیك غنا هم‌اكنون در لندن به سر می‌برد اما در فاصله هفت روز مانده به افتتاحیه المپیك، ورزشكاران این كشور هنوز لباس‌های خود جهت حضور در مراسم افتتاحیه را دریافت نكرده‌اند.

"نی ادوته دین باریما" نایب رئیس كمیته ملی المپیك غنا در گفت‌وگو با یك شبكه رادیویی این كشور از این وضعیت ابراز ناراحتی كرد. وی گفت كه ورزشكاران همه كشورها لباس‌های خود را دریافت‌ كرده‌اند و باید غنایی‌ها نیز تا «فاجعه»‌ای رخ نداده، لباس‌های خود را دریافت كنند.

سرپرست كاروان غنا در لندن نیز اعلام كرد از وضعیت كنونی نگران است و معلوم نیست كه لباس‌ها چه وقت به دست ورزشكاران این كشور خواهد رسید.

در بازی‌های آفریقایی سال 2011 نیز غنایی‌ها با مشكل مشابه‌ای مواجه شدند و نتوانستند در رژه مراسم افتتاحیه حضور داشته باشند.


ویدیو مرتبط :
افتتاحیه المپیک لندن + رژه ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال غیبت فان‌پرسی در دیدار برگشت مقابل بارسلونا



 

 

احتمال غیبت فان‌پرسی در دیدار برگشت مقابل بارسلونا

 

مهاجم هلندی تیم فوتبال آرسنال احتمال دارد در بازی برگشت لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا غایب بزرگ توپچی‌ها شود.

در جریان دیدار نهایی شب گذشته جام اتحادیه انگلیس، روبین فان‌پرسی از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شد. این بازیکن 27 ساله تک گل آرسنال را به ثمر رساند اگر چه توپچی‌ها با نتیجه 2 بر یک شکست خوردند. وی در صحنه‌ای از بازی در اثر برخورد فیزیکی با بازیکن حریف دچار مصدومیت شد.

آرسن ونگر، سرمربی تیم لندنی در این باره گفت: مصدومیت فان‌پرسی اتفاقی خوشایندی نیست. تلاش می‌کنیم بتوانیم هرچه سریع‌تر از وجود او بهره بگیریم.

دیدار برگشت آرسنال و بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در روز 17 اسفندماه‌ انجام خواهد شد.

تیم انگلیسی که در بازی رفت کاتالان‌ها را با نتیجه 2 بریک مغلوب کرده، شب گذشته با از دست دادن اولین عنوان قهرمانی،‌مصمم است در ادامه به دیگر افتخارات موجود دسترسی پیدا کند.