ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

احتمال خداحافظی اسطوره سپاهان از فوتبال


پزشک محرم نویدکیا درباره بازی کردن یا نکردن او نظر نهایی را می دهد. نویدکیا مدتی است که دنبال سفر به آلمان و مداوای پای مصدومش است، اما در این مدت گمانه زنی هایی در مورد خداحافظی او از فوتبال شنیده می شود.

ورزش سه: پزشک محرم نویدکیا درباره بازی کردن یا نکردن او نظر نهایی را می دهد. نویدکیا مدتی است که دنبال سفر به آلمان و مداوای پای مصدومش است، اما در این مدت گمانه زنی هایی در مورد خداحافظی او از فوتبال شنیده می شود.

رسول خوروش سرپرست سپاهان در این باره گفت: قرار است محرم به آلمان سفر کند و پیگیر مداوای پای مصدومش در این کشور باشد اما تا حالا این اتفاق نیفتاده است. او به زودی به آلمان سفر می کند و پزشکش در مورد خداحافظی کردن یا نکردنش از فوتبال نظر خواهد داد. ما نمی توانیم هم اکنون اظهار نظری در اینباره بکنیم.

او گفت که نویدکیا دوست دارد به فوتبال ادامه بدهد: هم باشگاه و هم خود محرم دوست دارد به فوتبال ادامه بدهد اما تصمیم گیری نهایی در این باره برعهده پزشک او در آلمان است.


ویدیو مرتبط :
خداحافظی با اوزه بیو اسطوره فوتبال پرتقال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دو دروازه بان اسطوره ای فوتبال ایران در یک بازی خداحافظی‎



دو دروازه بان اسطوره ای فوتبال ایران در یک بازی خداحافظی‎

این عکس مربوط به بازی بزرگداشت فرهنگ بادکوبه دروازه بان اسبق تیم استقلال در دهه چهل است که در سال 1365 در امجدیه برگزار شد.

نمایش اسلاید

ناصر حجازی و عزیز اصلی

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

   

به گزارش خبرآنلاین؛عزیز اصلی دروازه بان جنجالی فوتبال ایران در دهه 40 بود که مدتی را نیز در پرسپولیس توپ زد. او در اوایل دهه 50 کم کم جای خود را در تیم ملی به دروازه بان جوانی داد که بعدها به یکی از اسطوره های فوتبال ایران تبدیل شد. حجازی در سال 1365 آخرین بازی باشگاهی خود در ایران را برای استقلال انجام داد و سپس راهی بنگلادش شد، اما عزیز اصلی 15 سال قبل از این بازی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده بود./خبرآنلاین