ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

احتمال حضور بازیکن افغانی در ملوان!


احتمال حضور یک بازیکن با ملیت افغانستانی در تیم ملوان انزلی وجود دارد.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال ملوان برای تقویت خود در پست‌های مختلف به دنبال جذب بازیکنان خارجی است تا بتواند هر چه زودتر از شرایطی که در آن قرار دارد خارج شود. از این رو، پس از مذاکره مسئولان باشگاه ملوان با یک مهاجم غنایی، این بازیکن امروز به انزلی سفر کرد تا پس از حضور در تمرینات، مورد ارزیابی قرار گیرد.

قرار است این بازیکن چند روز در تمرینات حضور داشته باشد و در صورت تایید کادر فنی، قراردادش امضا خواهد شد.

همچنین باشگاه ملوان فیلم چند بازیکن دیگر را هم در اختیار کادر فنی قرار داده است. از جمله فیلم یک بازیکن نروژی که اصالتی افغانستانی دارد و از دوران کودکی در کشور نروژ بزرگ شده است. هنوز مذاکره با این بازیکن جدی نشده است.

از سوی دیگر، ملوان یکی از باشگاه‌های نظامی است که به شدت پیگیر وضعیت آرش افشین مهاجم تیم فولاد خوزستان است تا این بازیکن را به جمع بازیکنان خود اضافه کند. آرش افشین به خاطر باطل شدن کارت معافیت از خدمت حق حضور در تیم فولاد را ندارد و طبق اعلام سازمان نظام وظیفه باید در یک تیم نظامی دوران خدمت خود را پشت سر بگذارد.


ویدیو مرتبط :
اعلام احتمال حضور یا عدم حضور وزرا در کابینه دولت دوازدهم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال حضور پایان رافت در ملوان


احتمال دارد پایان رافت به عنوان دستیار به کادرفنی تیم فوتبال ملوان اضافه شود.

خبرگزاری فارس: پس از اینکه حمید استیلی به عنوان سرمربی تیم فوتبال ملوان انتخاب شد، وی روز گذشته جواد زرینچه را به عنوان دستیارش معرفی کرد اما به علت اینکه فرزند مربی سابق استقلال در آمریکا دچار بیماری شده زرینچه از حضور در ملوان عذرخواهی کرد و اعلام کرد که باید چندین ماه در آمریکا به سر ببرد.

پس از این استیلی هاشم حسینی‌نسب را با خود به انزلی برد و در کنار او قرار است صحبت‌هایی را با پایان رافت برای حضور در انزلی انجام دهد.