ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

احتمال حضورخدیرا در بایرن مونیخ افزایش یافت



 

 

احتمال حضورخدیرا در بایرن مونیخ افزایش یافت

هافبک جوان تیم ملی آلمان و اشتوتگارت به جای رئال مادرید به عضویت بایرن مونیخ درخواهد آمد.

تا روز سه‌شنبه گذشته گفته می‌شد سامی‌ خدیرا در آستانه عقد‌ قرارداد با کهکشانی‌های اسپانیایی است. اخبار زیادی نیز در این زمینه چاپ شد؛ ولی در آن تاریخ خدیرا انجام مذاکره و تماس با طرف مذکور را تکذیب کرد.
در ارتباط با این بازیکن 23 ساله که در جام‌جهانی بازی‌های خوبی برای تیم آلمان ارائه کرد، برخی منابع از عقد پیش‌قرارداد میان وی و باشگاه بایرن‌مونیخ گزارش داده‌اند. مطابق این، خدیرا که تا یک سال دیگر با اشتوتگارت قرارداد دارد، تا پایان فصل جاری صبر خواهد کرد و سپس راهی بایرن خواهد شد.
درارتباط با این شایعه مقامات تیم مونیخی هنوز هیچ‌ واکنشی برای تایید یا رد نداشته‌اند.

 


ویدیو مرتبط :
بایرن مونیخ به رکورد 1000 پیروزی در بوندسلیگا دست یافت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال محرومیت بایرن مونیخ



اخبار,اخبار ورزشی ,محرومیت بایرن مونیخ

 

اخبار ورزشی - احتمال محرومیت بایرن مونیخ

بایرن مونیخ به خاطر پلاکارد توهین آمیز هوادارنش ممکن است توسط یوفا جریمه شود.

دیدار تیم‌های بایرن مونیخ آلمان و آرسنال انگلیس در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش فارس، در این دیدار هواداران بایرن مونیخ با در دست گرفتن پلاکاردی توهین آمیز رو به مسعود اوزیل، هافبک آلمانی حریف به وی اهانت کردند.

یوفا اکنون وارد عمل شده و با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده این موضوع در دست بررسی قرار گرفته و به زودی نتیجه‌‌ آن که به احتمال زیاد محرومیت بایرن مونیخ است، اعلام خواهد شد.

«به خاطر پلاکارد توهین آمیزی که هواداران بایرن مونیخ در جریان دیدار با آرسنال در دست داشتند، یوفا این موضوع را بررسی کرده و نتیجه آن را اعلام خواهد کرد.»
اخبار ورزشی - فارس