ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

احتمال جدایی مارکوس روخو از منچستریونایتد


یک نشریه انگلیسی مدعی شد شاید مدافع آرژانتینی شیاطین سرخ امروز و در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی انگلیس از این تیم جدا شود.

خبرگزاری تسنیم: مارکوس روخو پس از اینکه در اردوی پیش فصل منچستریونایتد حضور پیدا نکرد و همین موضوع خشم لوئیز فن‌خال را برانگیخت تا او را 140 هزار پوند که معادل حقوق دو هفته این بازیکن است جریمه نقدی کند، شایعه جدایی‌اش از منچستریونایتد مطرح است. این مدافع که تابستان گذشته در ازای 16 میلیون پوند از اسپورتینگ لیسبون به شیاطین سرخ ملحق شد در فصل جاری هنوز شانس بازی برای منچستریونایتد پیدا نکرده و فن‌خال ترجیح داده که دلی بلیند را در کنار کریس اسمالینگ به بازی بگیرد.

نشریه «دیلی میل» انگلیس گزارش داد؛ پس از جریمه نقدی که فن‌خال برای مارکوس روخو در نظر گرفت، بین مدافع 25 ساله این تیم و لوئیز فن‌خال بارها تنش‌هایی به وجود آمده و حتی مدافع تیم ملی آرژانتین به نحوه رفتار سرمربی هلندی شیاطین سرخ اعتراض کرده است. بر اساس این گزارش پس از جدایی آنخل دی‌ماریا از منچستریونایتد احتمال جدایی دیگر بازیکن آرژانتینی شیاطین سرخ آن هم امروز (سه‌شنبه) و در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی انگلیس وجود دارد.

مارکوس روخو که پنجشنبه گذشته در دیدار دوستانه تیم زیر 21 ساله‌های منچستریونایتد مقابل آژاکس 60 دقیقه بازی کرد، به رادیو «ESPN» گفت: در این تابستان پیشنهاداتی دریافت کرده‌ام ولی ایده من ماندن در منچستریونایتد و جنگیدن برای باز پس گیری جایگاهم است چون منچستریونایتد باشگاه بزرگی است.

وی افزود: سعی‌ خواهم کرد تا هر چه بیشتر بازی کنم. وقتی از تعطیلات بازگشتم با فن‌خال صحبت کردم. او از اتفاقات رخ داده ناراحت بود ولی به من گفت که روی تو حساب باز کرده‌ام.


ویدیو مرتبط :
رابونای مارکوس روخو در کوپا امریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال جدایی گیگز از منچستریونایتد


روزنامه دیلی میرر مدعی شد که در صورت اخراج لوئیس فان‌خال،‌ رایان گیگز انتظار دارد که هدایت یونایتد به او سپرده شود و در غیر این صورت، باشگاه را ترک خواهد کرد.

ورزش سه: فان‌خال نتایج ضعیفی در طول فصل تا به اینجای کار گرفته و نتوانسته هواداران و مدیران یونایتد را راضی کند. او در آخرین دیدار خود نیز مقابل ساوتهمپتون شکست خورد و پس از شکست، به هلند سفر کرد که شایعه جدایی اش را به شدت تقویت کرد.

از گیگز به عنوان جانشین احتمالی فان‌خال یاد می‌شود و نام ژوزه مورینیو نیز حول باشگاه یونایتد شنیده می‌شود. با این حال،‌رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند که گیگز تنها در صورتی حاضر به همکاری با باشگاه است که تیم به او سپرده شود و در صورت حضور یک مربی جدید،‌او کنار خواهد کشید.