ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

احتمال جدایی لواندوفسکی از بایرن


باشگاه بایرن مونیخ رسما اعلام کرد که به دنبال جذب مهاجم آرژانتینی ناپولی است و به نظر می‌رسد که این باشگاه آلمانی با جدایی روبرت لواندوفسکی موافقت کرده است.

خبرگزاری ایسنا: رویترز نوشت: گونسالو ایگواین یکی از آماده ترین مهاجمان حال حاضر فوتبال اروپا است. این ستاره آرژنتینی روزهای درخشانی را در فوتبال ایتالیا پشت سر می‌گذارد و یکی از دلایل اصلی صدرنشینی ناپولی بوده است. او در 19 بازی که در فصل جاری برای ناپولی به میدان رفته 18 گل به ثمر رسانده است و این نشان می دهد که او چقدر بازیکن آماده‌ای است.

کارل هاینس رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ اعتراف کرد که این باشگاه به دنبال جذب ایگواین است و نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد تا این مهاجم آرژانتینی را جذب کند.

به احتمال خیلی زیاد روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ از این تیم جدا خواهد شد و سران بایرن به دنبال جانشین شایسته‌ای برای او هستند و کارلو آنچلوتی، ایگواین را پیشنهاد داده است.

ایگواین در دوران حضورش در رئال مادرید هم بازیهای درخشانی را برای این تیم به نمایش گذاشت و رقابت تنگاتنگی با کریم بنزما داشت، اما در نهایت او مجبور شد که رئال را به مقصد ناپولی ترک کند و در فصل جاری بهترین بازی ها را برای این تیم ایتالیایی به نمایش گذاشته است.

بایرن مونیخ فصل بعد کارلو آنچلوتی را روی نیمکت خود خواهد دید و بدون شک جذب بازیکنی مانند ایگواین به نظر این مربی بزرگ بوده است.


ویدیو مرتبط :
لواندوفسکی به بایرن مونیخ پیوست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال جدایی گوتسه از بایرن قوت گرفت


مدیر برنامه‌های ماریو گوتسه جدایی این بازیکن از بایرن را بعید ندانست اما تاکید کرد که هنوز هیچ پیشنهاد رسمی به این بازیکن داده نشده است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از توتو اسپورت، یکی از بازیکنانی که احتمال جدایی او از بایرن در روزهای باقیمانده فصل جابه‌جایی تابستانی زیاد است ماریو گوتسه است که به خاطر گلی که در فینال جام جهانی برابر آرژانتین به ثمر رساند، از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است.

فولکر استروت، مدیر برنامه‌های گوتسه در گفت‌وگویی که با توتو اسپورت داشت از احتمال جدایی این بازیکن سخن به میان آورد و گفت: گوتسه دو فصل است که در بایرن بازی می‌کند اما همچنان که خود او گفت که این دو فصل برای او ایده‌آل نبوده است. باشگاه بایرن مونیخ جدایی گوتسه را بعید ندانسته است و ما هم باید تاکید کنیم که هر احتمالی وجود دارد.

او ادامه داد: هنوز هیچ پیشنهادی رسمی به ما نرسیده است. تا پایان فصل جابه جایی تابستانی روزهای زیادی باقی مانده است بنابراین می توان بگویم که هر احتمالی وجود دارد. اگر پیشنهاد به ما برسد آن را بررسی خواهیم کرد و جواب نهایی را خواهیم داد.

گوتسه روزهای سختی را در بایرن پشت سرمی گذارد. این بازیکن جوان تا قبل از پیوستن به باواریایها یکی از بهترین استعدادهای فوتبال اروپا و آلمان بود و بازی‌های درخشانی را برای دورتموند به نمایش گذاشت اما در بایرن گواردیولا شرایط خوبی ندارد. او چند روز پیش هم سخنانی را بر زبان آورد که نشان داد از حضور در بایرن و کار کردن با گواردیولا راضی نیست.

یوونتوس یکی از جدی ترین مشتریان ماریو گوتسه است و به احتمال خیلی زیاد این بازیکن در صورت جدایی از بایرن راهی تورین خواهد شد چرا که پیش از این هم خود گوتسه اعتراف کرد که دوست دارد بازی در لیگ ایتالیا را تجربه کند.