ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

احتمال جدایی رویانیان از پرسپولیس قوت گرفت



برکناری رویانیان ازباشگاه پرسپولیس,کناره گیری رویانیان از پرسپولیس

پس از جلسه مهم با سجادی؛

احتمال جدایی رویانیان از پرسپولیس قوت گرفت

شنیده می‌شود مدیرعامل سرخ‌ها پس از همه اتفاقات اخیر و فشار وزارت ورزش برای جدایی از این باشگاه تصمیم خود برای رفتن را گرفته و از حمید سجادی خواسته هر چه زودتر تکلیف‌اش را روشن کند.

مدیرعامل پرحاشیه پرسپولیس صبح امروز برای چندمین بار در چند هفته اخیر راهی خیابان سئول شد و با مدیران ارشد وزارت ورزش دیدار و مذاکره کرد.

 

به گزارش  ایلنا، محمد رویاینان که در طول چند هفته اخیر چند بار بحث کناره‌گیری و حتی برکناری‌اش از مدیرت باشگاه پرسپولیس به گوش رسیده و هر بار به نحوی ماندنی شده در آخرین اقدام خود راهی وزارت ورزش شد تا تکلیفش را با وزیر و معاون او حمید سجادی روشن کند.

 

او که اخیر به شدت تحت فشار برخی پیشکسوتان و حتی تعدای از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و وزارت ورزش بوده صبح امروز در شرایطی راهی خیابان سئول شد و قریب به 2 ساعت با حمید سجادی معاون وزیر ورزش گفت و گو کرد که شنیده می‌شود مدیرعامل سرخ‌ها پس از همه اتفاقات اخیر و فشار وزارت ورزش برای جدایی از این باشگاه تصمیم خود برای رفتن را گرفته و از حمید سجادی خواسته هر چه زودتر تکلیف‌اش را روشن کند.

 

طبق آنچه که پس از این جلسه به نقل از مدیرعامل پرسپولیس سرخ‌ها منتشر شدهگویا رویاناین از این بلاتکلیفی به ستوه آمده و از حمید سجادی خواسته هرچه زودتر تکلیف هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس را روشن کند.

 

رویانیان گفته: من نقطه‌نظرات خودم را به سجادی در خصوص هیئت مدیره پرسپولیس دادم و دیگر سایر تصمیمات با ایشان و وزارت ورزش و وزیر است. امیدوارم هر تصمیمی می‌گیرند ختم به خیر باشد.

 

در همین زمینه خبرنگار ایلنا کسب اطلاع کرد که به زودی و تا پیش از عمر دولت دهم وزارت ورزش ترکیب جدید هیات مدیره را اعلام و فردی را در سمت مدیرعاملی پرسپولیس جایگزین رویانیان خواهد کرد./ایلنا

 

 

 


ویدیو مرتبط :
استعفای رویانیان مدیرعامل پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال جدایی جباری از استقلال قوت گرفت



احتمال جدایی جباری از استقلال قوت گرفت

هافبک تیم استقلال که هنوز فرصت حضور در ترکیب این تیم را به دست نیاورده است با شرایطی روبرو شده که برای رفتن از این تیم تمایل بسیار زیادی دارد ولی به دنبال جلب نظر اعضای کادر فنی تیم استقلال است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مجتبی جباری هافبک آبی ها که با کلی حرف و حدیث توانست به تیم استقلال بازگردد و این تیم را همراهی کند در حال حاضر با وضعیت متفاوتی روبروست این بازیکن که قرار بود از هفته چهارم آبی ها را همراهی کند قصد دارد استقلال را ترک کرده و راهی کشور قطر شود و به فوتبالش در تیم الغرافه ادامه دهد. این بازیکن پیش از این نیز پیشنهادات عربی دریافت کرده بود اما این بار شرایط برای وی متفاوت است زیرا شرایط تیم بسیار ایده آل است و جباری نیز قصد دارد به این شرایط پاسخ مثبت دهد.

از طرفی اعلام شده است که وی به دلیل به وجود آمدن شرایط خاص در تیم استقلال برنامه ریزی کرده است و معتقد است که در این تیم نباشد به نفع اوست از طرفی جدایی آندو تیموریان و عدم بازگشت فرهاد مجیدی مزید بر علت شده که جباری تصمیم به جدایی بگیرد. این بازیکن در این خصوص اصرار فراوان دارد و مدیر عامل تیم استقلال نیز اعلام کرده است که برای رسیدن وی به خواسته اش باید با امیر قلعه نویی به توافق نهایی برسد زیرا سرمربی تیم استقلال موافق حضور این بازیکن در تیم است و خودش به تنهایی موظف به رسیدگی شرایط این بازیکن است و مدیریت باشگاه دخالتی ندارد زیرا در صورتی که امیر قلعه نویی موافق باشد رضایتنامه این بازیکن صادر می شود و مشکلی از این بابت نیست./باشگاه خبرنگران