ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

احتمال بازی دوستانه تیم‌های ملی ایران و...



 

 

احتمال بازی دوستانه تیم‌های ملی ایران و...

 

احتمال بازی دوستانه تیم‌های ملی ایران و جمهوری چک

سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال در سفر به جمهوری چک پیشنهاد برگزاری دیدار دوستانه بین تیم‌های ملی دو کشور را مطرح کرد.

در حاشیه اجلاس فدراسیون بین المللی فدراسیون فوتبال در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی مذاکراتی بین مسئولان دو فدراسیون ایران و جمهوری چک انجام شد که باب تازه‌ای را در مناسبات فدراسیون‌های دو کشور باز کرد.

در همین راستا مقرر شد فدراسیون‌های ایران و جمهوری چک ضمن تعامل و همکاری با یکدیگر امکان برگزاری دیدارهای دوستانه در سطوح مختلف را فراهم کنند.

با گذشت بیش از یک ماه از نخستین جلسه مسئولان دو فدراسیون ایران و جمهوری چک، روز یکشنبه عباس ترابیان، سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال سفری به جمهوری چک داشت تا مذاکراتی با مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور داشته باشد.

ترابیان روز دوشنبه در محل فدراسیون فوتبال جمهوری چک حاضر شد و پیشنهاد فدراسیون فوتبال کشورمان را با تصمیم گیرندگان فدراسیون فوتبال این کشور اروپایی در میان گذاشت. مهم ترین پیشنهاد مطرح شده در این نشست، برگزاری دیدار دوستانه تیم‌های ملی بزرگسالان، امید و جوانان و نیز تیم‌های ملی فوتسال دو کشور بود.

شرایط و پیشنهادهای دو فدراسیون ایران و جمهوری چک مطرح و مقرر شد طرفین با بررسی شرایط و تقویم و برنامه دیدارهای ملی خود در این خصوص تصمیمات مقتضی را اتخاذ کنند.

همچنین از سوی فدراسیون فوتبال ایران به فدراسیون فوتبال جمهوری چک پیشنهاد شد در صورت تمایل تیم‌های مختلف این کشور در ماه‌های سرد سال به کشورمان آمده و اردوهای آماده سازی خود را در شهرهای جنوبی ایران برپا کنند.

جمهوری چک در آخرین رده بندی فدراسیون بین المللی فوتبال با 769 امتیاز رتبه سی و یکم جهان را در اختیار دارد.


ویدیو مرتبط :
گزارش از تیم ملی ایران وکره جنوبی قبل از بازی دوستانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کفاشیان: برگزاری بازی دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران و آمریكا درگروهماهنگی هاست



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

کفاشیان:

برگزاری بازی دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران و آمریكا درگروهماهنگی هاست

رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران گفت: فدراسیون فوتبال آمریكا با برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی ایران موافقت كرده است و درصورت انجام هماهنگی ها این بازی تداركاتی برگزار می شود.

علی كفاشیان روز پنجشنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان بوشهر درگفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: پیشتر درخواست هایی برای برگزاری بازی های رفت و برگشت داشته ایم و هم اكنون هم پیشنهادهایی شده كه بازی های تداركاتی چهارجانبه ای برگزار كنیم كه یكی از طرف های این بازی ها كشور آمریكاست.


وی اضافه كرد: كشورهای آمریكای جنوبی و اروپایی هم در برنامه بازی های تداركاتی ما قرارگرفته اند.


كفاشیان با اشاره به برگزاری كنگره علم فوتبال در ایران گفت: كنگره ای در روزهای ۱۵ و ۱۶ آبان امسال برگزارخواهد شد كه رییس فیفا، رییس و دبیركل كنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC)، رییس كمیته پزشكی فیفا و صاحبنظران كمیته های مختلف فیفا و AFC در ایران حضور خواهند یافت.


وی اظهاركرد: این همایش یك همایش علمی خواهد بود و بازدید از پروژه های فوتبال در آن گنجانده شده است و برنامه های ما برای آینده، حمایت فوتبال و میزبانی جام ملت های آسیا و سایر موارد ارایه خواهد شد.


كفاشیان گفت: امیدواریم این همایش به سود فوتبال كشور تمام شود.
وی بیان كرد: شركت كنندگان در این كنگره هم از امكانات فوتبال بازدید می كنند و ملاقات هایی با وزیر ورزش و رییس جمهوری خواهند داشت.


رییس فدراسیون فوتبال ایران در مورد پرونده تبانی مطرح شده گفت: پرونده تبانی دردست بررسی است ولی هنوز مدارك و مستندات كافی ارایه نشده است هردو طرف مدعی صحت ادعای خود هستند.


وی افزود: این صحیح نیست كه اتهامی به شخصی زده شود و مدركی ارایه نشود و اگر كسی مدركی دارد باید ارایه كند.


كفاشیان افزود: فدراسیون باید این مدارك را دریافت، بررسی و نتیجه گیری كند همان طور كه در موارد دیگر تصمیم گیری كرده است.


وی اضافه كرد: پرونده ها در دست بررسی است و كمیته انضباطی و اخلاقی هنوزبه تصمیم خاصی نرسیده است.


كفاشیان اظهار كرد: اگر مواردی وجود دارد باید بدون جنجال به فدراسیون ارایه شود و فدراسیون آن را بررسی می كند ولی این موضوع علنی شده و امیدواریم هرچه زودتر به پایان برسد.


رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت:كارلوس كی روش سرمربی تیم ملی فوتبال امروز وارد ایران شد./ایرنا