ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

احتمال انصراف نیلسون از بازگشت به ایران


مدیر برنامه‌های دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس آخرین شرایط این بازیکن و ابهام در حضورش در ایران را تشریح کرد.

خبرگزاری فارس: پس از رضایت نیلسون برای تمدید قراردادش با باشگاه پرسپولیس، این بازیکن با نظر دایی توسط مدیر برنامه‌هایش با قرمزپوشان به توافق رسید و قرار بود هفته گذشته به ایران سفر کند اما به دلیل برخی مشکلات که گفته شد بیماری همسرش است، به ایران برنگشت و قرار شد پس از رفع مشکلات همسرش به ایران بیاید.

پس از چند روز حرف وحدیث‌های زیادی درباره این دروازه‌بان بر سر زبان‌ها افتاد که به همین دلیل بیات مدیر برنامه‌های این دروازه‌بان پس از گفت وگوی شب گذشته‌اش با نیلسون به فارس گفت: در این چند وقت که نیلسون بنا بر دلایل شخصی به ایران نیامده حرف‌های زیادی درباره این دروازه‌بان مطرح شده بعضی‌ها می‌گویند به خاطر جام جهانی و دیدن بازی‌ها به ایران نیامده، این در شرایطی است که نیلسون اصلا به برزیل نرفته و هنوز در پرتغال است.

وی افزود: برخی‌ها مطرح می‌کنند چون مکانی پرسپولیسی شده نیلسون قصد آمدن به ایران را ندارد اما آنها این موضوع را نمی‌دانند که نیلسون قبلا هم با دروازه‌بانان خوبی مثل گردان و حقیقی رقابت کرده پس این مسئله خیلی خنده‌دار است و از طرفی دیگر بعضی ها مشکلات مالی را مطرح می‌کنند که همین جا ضمن تشکر از زحمات رحیمی مدیرعامل قرمزپوشان باید اعلام کنم هر کاری که ایشان قول داده بود تا الان اجرایی شده اما بخشی از مطالبات نیلسون مانده که دلیل نمی‌شود نیلسون به خاطر آن از حضور در  ایران صرف‌نظر کند. او با توجه به تخفیفی که به باشگاه داد ثابت کرد که پرسپولیس را دوست دارد.

وی در پاسخ به این سوال که پس مشکل نیلسون چیست، گفت: این دروازه‌بان 8 ماه است که با بیماری همسرش دست و پنجه نرم می‌کند حتی در ایران هم درگیر این موضوع بود و الان هم همسرش تحت آزمایشات مختلف است قرار است تا آخر هفته جواب نهایی را نیلسون به ما بدهد.

وی در این مورد که آیا امکان دارد نیلسون به ایران نیاید تاکید کرد: امکانش خیلی کم است اما بالاخره هر چیزی امکان دارد که اتفاق بیفتد بالاخره زندگی نیلسون و خانواده‌اش برای او مهم هستند اما تا آخر هفته تکلیف همه چیز روشن می‌شود. من احتمال برگشتش را با توجه به صحبت‌هایی که با او داشتم بیشتر می‌دانم، بحث‌هایی که جز بیماری همسرش برای این دروازه‌بان مطرح می‌کنند کذب است.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با کفاشیان؛ احتمال بازگشت کیروش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال عدم بازگشت نیلسون به ایران


این احتمال وجود دارد که دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس دیگر به ایران بازنگردد.

خبرگزاری مهر: مدیر برنامه‌های دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس امروز هم برای پیگیری کارهای نیلسون در باشگاه حاضر شد.

بهداد بیات در این مورد به خبرنگاران گفت: فعلا برای پیگیری کارهای نیلسون به باشگاه می‌آیم تا ببینیم وضعیت طلب او از باشگاه چه می‌شود.

وی ادامه داد: مالیات به اضافه طلب‌های او از پرسپولیس حدود 700 میلیون تومان است که برای پیگیری آن باید جلساتی را برگزار کنیم.

مدیر برنامه‌های دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس در پایان گفت: اگر مشکل مالیاتی و طلب‌های او برطرف نشود، این احتمال زیاد است که او به ایران بازنخواهد گشت.