ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

احترام بوندس لیگا به قربانیان پاریس


در نخستین بازی بوندسلیگا از قربانیان حوادث پاریس یاد خواهند کرد.

ورزش سه: در نخستین بازی بوندسلیگا از قربانیان حوادث پاریس یاد خواهند کرد.

بعد از وقفه بوندسلیگا برای برگزاری دیدارهای دوستانه ملی، رقابت‌های این لیگ بار دیگر از جمعه شب از سر گرفته خواهد شد و در مهمترین بازی این هفته هامبورگ میزبان بروسیا دورتموند است.

با توجه به اینکه این مسابقه اولین دیدار بوندسلیگا بعد از حوادث تروریستی جمعه شب پاریس است، مقرر شده پیش از شروع بازی به احترام قربانیان یک دقیقه سکوت بر ورزشگاه حاکم شود. همچنین با توجه به اینکه هلموت اشمیت ،صدراعظم سال‌های دور آلمان، نیز سه‌شنبه هفته قبل درگذشت، یک دقیقه سکوت دیگر هم به این مناسبت درنظر گرفته شده است.

گفتنی است اشمیت شهروند افتخاری هامبورگ بود و تا زمان مرگش در این شهر زندگی کرد.


ویدیو مرتبط :
ادای احترام آرنولد شوارتزنگر به قربانیان حملات پاریس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادای احترام باشگاه ها به قربانیان پاریس


اتحادیه فوتبال انگلیس تایید کرد که تمامی بازی‌های این هفته لیگ برتر، با پخش سرود فرانسه برای ادای احترام به قربانیان حادثه تروریستی پاریس شروع خواهد شد.

ورزش سه: اتحادیه فوتبال انگلیس تایید کرد که تمامی بازی‌های این هفته لیگ برتر، با پخش سرود فرانسه برای ادای احترام به قربانیان حادثه تروریستی پاریس شروع خواهد شد.

جمعه شب پاریس شاهد چندین حمله تروریستی بود که منجر به کشته شدن 129 نفر و جراحت بیش از 100 نفر شد. این موضوع در سطح جهان با واکنش‌های زیادی روبرو شد و مردم کشورهای مختلف با فرانسوی ها ابراز هم‌دردی کردند.

دیدار دوستانه انگلیس-فرانسه و حمایت ویژه انگلیسی ها از مردم فرانسه در ومبلی با استقبال گسترده ای روبرو شد و تشکر مردم فرانسه از آنها را در پی داشت. حال اتحادیه فوتبال انگلیس نیز تایید کرد که تمامی دیدارهای این هفته لیگ برتر، با پخش سرود فرانسه برای ادای احترام به قربانیان این حوادث شروع خواهند شد.