ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اجاره هتل پرسپولیس با کمک سازمان لیگ!


در آستانه بازی پرسپولیس مقابل پیکان سازمان لیگ با واریز بخشی از درآمدهای پرسپولیس به حساب این باشگاه باعث شد سرخ‌پوشان بتوانند اردوی خود را قبل از این بازی برگزار کنند.

خبرگزاری فارس: تشکر محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس از مهدی تاج رئیس سازمان لیگ پس از پایان بازی این تیم مقابل پیکان این نکته را رساند که مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس در آستانه به پایان رسیدن لیگ برتر هنوز تمام نشده و شاید اگر کمک مالی رئیس سازمان لیگ به این باشگاه نبود قطعاً سرخپوشان حتی برای برگزاری اردوی پیش از بازی مقابل پیکان هم به مشکل مالی می‌خوردند.

مشکلات مالی باشگاه‌های پرسپولیس آنقدر زیاد هست که حتی اعضای این تیم پولی جهت پرداخت به اتوبوس برای حضور در ورزشگاه آزادی هم نداشتند و با تماس‌های مکرر این مشکل در نهایت حل شد تا سرخپوشان بتوانند خودشان را به ورزشگاه آزادی برسانند.

رزرو کردن هتل هم برای بازی مقابل پیکان یکی دیگر از مشکلات عدیده سرخپوشان بود که البته برای چندمین بار این اتفاق رخ داد تا با کمک سازمان لیگ باز هم این مشکل برای چندمین بار بر طرف شود.

این بار هم سازمان لیگ از محل درآمدهای باشگاه پرسپولیس مبلغی را به حساب سرخپوشان واریز کرد تا در آستانه پایان لیگ بحران بی پولی باز گریبان پرسپولیسی‌ها را نگیرد. ساز مان همانند کمک‌هایی که به سایر تیم‌های لیگ انجام می‌دهد این بار هم به موقع وارد عمل شد و باید دید این روند برای پرسپولیسی‌ها در آستانه واگذاری به بخش خصوصی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.


ویدیو مرتبط :
حاشیه جنجالی پرسپولیس در هتل اشتراک هتل آریا ارومیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک تصمیم عجیب دیگر از سازمان لیگ ؛پرسپولیس تا دربی رنگ آزادی را نمی بیند!



یک تصمیم عجیب دیگر از سازمان لیگ ؛پرسپولیس تا دربی رنگ آزادی را نمی بیند!

تختی یک ورزشگاه 35 هزار نفری در شرق تهران است که فقط در یک سمت جایگاه تماشاچی دارد و احتمالا نامه نگاری دو تیم گهر و سایپا در این این تصمیم بی تاثیر نبوده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در پی اتفاقات رخ داده در مسابقه تیم های ملوان و گهر زاگرس در ورزشگاه انقلاب کرج سازمان لیگ اعلام کرد بازی های تیم های سایپا و گهر با استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه تختی تهران برگزار خواهد شد.دلایلی که از سوی بهروان رئیس سازمان لیگ برای اتخاذ این تصمیم اعلام شده ، بازی های تیم های استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر و حفظ چمن ورزشگاه آزادی برای مسابقات ملی است!

 پرسپولیسی ها از 2 مسابقه میزبانی ابتدایی فصل دوازدهم محروم هستند و با توجه به برنامه ریزی جالب سازمان لیگ این تیم به جز بازی دربی در هفته ششم تا هفته هشتم مسابقات نمی تواند با حضور تماشاگرانش در ورزشگاه آزادی از حریفانش پذیرایی کند. اما  در حالیکه با صعود گهر دورود به لیگ برتر و ناتوانی از برگزاری بازی های این تیم در ورزشگاه های لرستان ، کرج و استان های دیگر باعث شد به صورت اتفاقی محل برگزاری مسابقه این تیم در هفته سوم با پرسپولیس به ورزشگاه آزادی منتقل شود تصمیم جدید سازمان لیگ همه را حیرت زده کرد.

این اولین بار در تاریخ لیگ برتراست که استقلال و پرسپولیس در شرایط نرمال و در حالیکه علی القاعده بازی خود را باید درآزادی انجام دهند به شرق تهران تبعید می شوند. پرسپولیس آخرین بار در زمان مربیگری علی دایی  در این ورزشگاه به میدان رفت که با تک گل آرفی به پیروزی رسید.تختی یک ورزشگاه 35 هزار نفری در شرق تهران است که فقط در یک سمت جایگاه تماشاچی دارد و احتمالا نامه نگاری دو تیم گهر و سایپا در این این تصمیم بی تاثیر نبوده است. پرسپولیسی ها که امشب در آزادی  بی تماشاچی با فجر بازی دارند تا دربی رنگ آزادی را نخواهند دید و البته در آن بازی هم میزبانی آنها 50- 50 است./سایت گل