ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اتوئو: پیر خواندن من احمقانه است!


به گزارش ESPN، مورینیو چندی پیش در گفتگویی با رسانه های فرانسوی گفت، ساموئل اتوئو از آنچه که ادعا می کند پیرتر است. همین صحبت باعث شد تا روابط میان مورینیو و اتوئو تیره شود.

طرفداری: ساموئل اتوئو از سرمربی چلسی، ژوزه مورینیو به شدت انتقاد کرد.

به گزارش ESPN، مورینیو چندی پیش در گفتگویی با رسانه های فرانسوی گفت، ساموئل اتوئو از آنچه که ادعا می کند پیرتر است. همین صحبت باعث شد تا روابط میان مورینیو و اتوئو تیره شود. این ملی پوش کامرونی  در سال 2005 در بارسلونا مورینیو را احمق خوانده بود، اما همکاری این دو در اینتر میلان و کسب سه گانه در سال 2010 باعث شد روابط این دو بهبود یابد و در تابستان گذشته، ساموئل اتوئو با ترک آنژی ماخاچ قلعه به چلسی بپیوندند.

اما این بازیکن، که بهترین گلزن چلسی با دوازده گل است در گفتگویی گفت: " این که من را پیر می خوانند احمقانه است. من با پیر بودنم از بسیاری از جوانان چلسی بهترم. من به بازی در لیگ قهرمانان اروپا ادامه می دهم. می دانید کجا؟ لیگ قهرمانان اروپا؛ خیلی ها می گویند که من در ایالات متحده و یا خاورمیانه بازنشسته می شوم اما من باور دارم که به علت توانایی بالای بدنی ام می توانم همچنان در لیگ قهرمانان اروپا به میدان بروم."

اتوئو همچنین در مورد گروه تیم ملی کامرون و وضعیت این تیم برای جام جهانی گفت: "من هیچگاه نمی ترسم، اگر شما بترسید هیچگاه فوتبالیست نخواهید شد. 11 مرد در برابر 11 مرد قرار می گیرند، کامرون در جام 94 از برزیل شکست خورد. اما من بخشی از تیمی بودم که برزیل را در جام کنفدراسیون ها شکست داد ، من در دقیقه 88 یک گل زیبا را به ثمر رساندم و ما در برابر آن ها پیروز شدیم. همانگونه که گفتم فوتبال مانند فیزیک قابل پیش بینی نیست. قطعا کار ما در آنجا دشوار خواهد بود و برای همه بازیکنان و تیم ها احترام خاصی را قائل هستم؛ اما از تیم و شخصی نمی ترسم."


ویدیو مرتبط :
اواز خواندن یک پیر مرد خوش صدا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مقبره پیر باکران آرامگاه مردی پرهیزکار





مقبره پیر باکران

مقبره پیر باکران به همراه سرسرا و حیاطش به قرن هشتم هجری شمسی برمی گردد و آنرا در زمان پادشاهی مغول خان الجاتو احداث کرده اند.

این ساختار پیچیده دو تاریخ را در بردارد که یکی 703 و دیگری712 هجری شمسی می باشد و دارای تزیینات گچی و کتیبه های کاشی کاری شده به خط ثلث وکوفی و مجموعه ای از کتیبه های گچی می باشد که به عضمت و جلال این بنای تاریخی افزوده است.

این آرامگاه متعلق به مرد پرهیزگار و دینداری در قرن هشتم بنام محمد ایبان باکران می باشد . این بنا شامل یک سرسرا , حیاط , ایوان و خود مقبره است. نام سازنده و تزیینگرداخلی این ساختمان با شکوه که در کتیبه ذکر شده است محمد نقاش می باشد و اثر وی در بین شاهکارهای هنرهای تزیینی ایران درجه بندی شده است.