ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اتوئو به چلسی پیوست



اتوئو به چلسی پیوست

ساموئل اتوئو مهاجم 32 ساله کامرونی با امضای قراردادی یک ساله به چلسی پیوست.

به گزارش ایسنا، چلسی پس از ناکامی در خرید وین رونی مهاجم منچستر‌یونایتد، موفق شد ساموئل اتوئو مهاجم کامرونی سابق آنژی را به خدمت بگیرد.

ساموئل اتوئو مهاجم کامرونی سابق آنژی مدت‌ها پیش تمایل خود را برای پیوستن به تیمی در لیگ برتر انگلیس اعلام کرده بود تا اینکه چلسی موفق شد در روز‌های پایانی نقل و انتقالات تابستانی این بازیکن را به خدمت بگیرد .

اتوئو که چهاربار توانسته به عنوان بهترین بازیکن قاره آفریقا انتخاب شود پس از امضای قرارداد با باشگاه چلسی گفت :‌ خیلی خوشحالم که اینجا هستم . البته کمی هم نگران هستم زیرا دوست دارم هر چه سریع‌تر اولین بازی خود را برای تیم جدیدم انجام دهم . تصمیمم برای حضور در چلسی تصمیم سختی نبود . می‌دانستم چلسی بازیکنان با کیفیتی دارد. همچنین قبلا تجربه کار با مورینیو را داشتم و می‌دانم زیر نظر او ‌می‌توانیم به افتخارات مهمی دست پیدا کنیم.

ساموئل اتوئو در اینتر زیر نظر ژوزه مورینیو موفق شد به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یابد. او پیش از اینتر، در تیم‌های مایورکا و بارسلونا نیز بازی کرده بود./ایسنا


ویدیو مرتبط :
کلیپ زیبا از حرکات اتوئو در چلسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکست چلسی در اولین حضور اتوئو



تیم فوتبال چلسی,لیگ برتر انگلیس

هفته چهارم لیگ برتر انگلیس
شکست چلسی در اولین حضور اتوئو

تیم فوتبال چلسی در دیداری خارج از خانه شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در آخرین بازی امشب از هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال اورتون میزبان چلسی بود که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود اورتون به پایان رسید.

این مسابقه اولین حضور ساموئل اتوئو در لیگ برتر انگلیس و چلسی محسوب می‌شد که در این مسابقه بد اقبال نیز بود و چند موقعیت گل را از دست داد.

گل اورتون در دقیقه 45 توسط نای‌اسمیت به ثمر رسید.

این اولین شکست مورینیو معروف به آقای خاص پس از بازگشتش به چلسی محسوب می‌شود.

چلسی با این شکست 7 امتیازی باقی ماند و اورتون نیز به امتیاز 6 رسید.

فارس