ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اتهام فساد مالی از سوی مارادونا به فیفا


خبرگزاری فرانسه روز یکشنبه در گزارشی از شهر ابوظبی، از اتهام فساد مالی از سوی دیه گو مارادونا ستاره سابق فوتبال آرژانتین و جهان علیه فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: به نقل از خبرگزاری فرانسه، دیه گو مارادونا روز یکشنبه ضمن متهم ساختن فیفا به فساد مالی، خواستار آن شد تا آن دسته از کسانی که طرح اعطای میزبانی جام جهانی 2022 فوتبال به قطر را مدیریت کرده بودند، تحت پیگرد قرار گیرند.

وی که به عنوان سفیر ورزشی در امارات عربی متحده به سر می برد، در مصاحبه با روزنامه ˈالاتحادˈ ابوظبی در این خصوص افزود: از آنجایی که در فیفا رشوه های کلان رد و بدل می شود، باید عوامل آن به ویژه در ارتباط با اختصاص میزبانی جام جهانی 2022 به قطر تحت پیگرد قانونی قرار گیرند.

مارادونا همچنین ضمن اعلام اینکه تلاش های سال های گذشته او برای افشای فساد مالی و به ویژه جابجایی رشوه های کلان در فیفا بی نتیجه ماند، خواستار بازگشت فوتبال جهان به اصل آن یعنی به عنوان یک رشته ورزشی و سرگرمی به دور از رشوه و فساد شد.

وی همچنین از سکوت برخی ستارگان سابق فوتبال جهان همچون میشل پلاتینی فرانسوی در مقابل این قبیل تخلفات ابراز تاسف و تاکید کرد که ژوزف سپ بلاتر سوییسی به عنوان رییس فیفا به فوتبال به عنوان یک ابزار تجاری می نگرد.


ویدیو مرتبط :
پس از بلاتر پلاتینی نیز به اتهام فساد مالی متهم شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری مسولان فیفا به اتهام فساد مالی



اخبار,اخبارورزشی,ریاست فیفا

این اتفاق بی سابقه در حالی روی می دهد که انتخابات ریاست فیفا جمعه آینده برگزار می شود و سب بلاتر رییس فیفا تلاش دارد برای پنجمین بار متوالی به این سمت انتخاب شود.

پلیس سوییس شماری از مسولان فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا ) را به اتهام فساد مالی دستگیر کرد.

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری ها، این اقدام با هدف تحویل دادن این افراد به آمریکا و محاکمه آنان در این کشور به اتهام فساد مالی است.

این اتفاق بی سابقه در حالی روی می دهد که انتخابات ریاست فیفا جمعه آینده برگزار می شود و سب بلاتر رییس فیفا تلاش دارد برای پنجمین بار متوالی به این سمت انتخاب شود.

مدیریت بلاتر در فیفا  و قصد او برای ادامه ریاست بر این سازمان با انتقادات زیادی از جمله فساد مالی همراه شده است.

بسیار چهره های شناخته شده فوتبال جهان تلاش می کنند با افزایش فشارها بلاتر را از کاندیداتوری ریاست فیفا منع کنند.

بعید نیست با این اتفاق بلاتر از کاندیداتوری ریاست فیفا عقب نشینی کند.


 اخبار ورزشی  -   عصر  ایران