ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اتهام آزارجنسی به عضو تیم ملی مردان ایران



اخبار ورزشی - آبرویزی ادامه دارفوتبال در بازی های آسیایی اینچئون 2014
اتهام آزارجنسی به عضو تیم ملی مردان ایران

روز سه شنبه پلیس کره جنوبی خبرداد که یکی از اعضای کادر فنی تیم مردان فوتبال ایران را به اتهام آزار و اذیت جنسی بازداشت کرده است

 

اخبار,اخبار ورزشی , تیم ملی فوتبال

 

ساعاتی قبل سایت رسمی بازی های آسیایی اینچئون ازرسوایی اخلاقی که توسط کاروان ایران در کره جنوبی رخ داده پرده برداشت. سایت رسمی مسابقات نوشت:«روز سه شنبه پلیس کره جنوبی خبرداد که یکی از اعضای کادر فنی تیم مردان فوتبال ایران را به اتهام آزار و اذیت جنسی بازداشت کرده است»این خبر اشاره می کند که این عضو کاروان ایران در استادیوم محل برگزاری بازی تیم ملی به دختری که جزداوطلبان راهنمایی ورزشکاران بوده تعرض جنسی کرده است.

 

طبق گزارش سایت مسابقات این مرد 38 ساله ایرانی عکس گرفتن با دختر را بهانه کرده و گفته هیچ قصدی به غیر از گرفتن عکس دونفره نداشته است.حتی این فرد مدعی شده که نمی دانسته کاری که می کند غیرقانونی است. با این حال دخترراهنماپلیس را باخبرکرده و این عضوایرانی بازداشت شده است.پلیس البته هویت این فرد را افشا نکرده اما اتهامات به اوتفهیم شده و پلیس به دنبال نهایی کردن پرونده او با اخراجش از دهکده مسابقات و البته کره جنوبی است.

خبرسایت رسمی بازی ها در حال حاضر به سرعت در حال انتشار درسایت های مختلف خبری است.جستجو با جمله :« Iran soccer official suspected of sex harassment» شمارا به همه اخبار و حواشی منتشرشده می رساند.این خبر در حالی منتشر می شود که تیم ملی روز گذشته با نتیجه 4-1 شکست خورد وخانزاده یکی از بازیکنان تیم ملی به خاطر ضرب وشتم بازیکن حریف از زمین اخراج شد.

اخبار ورزشی - عصرایران

 


ویدیو مرتبط :
تمرین مختلط تیم‌های ملی زنان و مردان کاراته ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت عضو پیشین تیم ملی کشتی ایران



بازداشت عضو کشتی فرنگی,تیم ملی کشتی ایران,سرپرست تیم ملی كشتی فرنگی ایران

به جرم معاونت در قتل
بازداشت عضو پیشین تیم ملی کشتی ایران

سرپرست تیم ملی كشتی فرنگی ایران در واكنش به خبر بازداشت یک فرنگی كار به جرم معاونت در قتل گفت: اتفاقی که شب گذشته در شیراز رخ داد و منجر به بازداشت "ح - ز" شد، هیچ ارتباطی به فرنگی‌كاران ملی پوش اعزامی به رقابتهای جهانی كه هم اكنون در خانه كشتی تهران تمرین می كنند، ندارد.

بهرام مشتاقی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: گویا یكی از دوستان نزدیك ملی پوش اسبق تیم ملی كشتی فرنگی در شیراز با فردی درگیر می شود كه در این بین زد و خوردی صورت می گیرد و در نهایت منجر به قتل یكی از طرفین درگیری با ضربات چاقو می شود.

 

طبیعتا پلیس نیز فرنگی كار مذكور را به دلیل حضور در این درگیری بازداشت كرده كه فعلا تحت نظر است. ضمن اینكه علت بازداشت او معاونت در درگیری و قتل عنوان شده كه مطمئنا فعلا باید برای ادامه تحقیقات در اختیار نیروهای پلیس باشد.

وی تصریح كرد: برخی از دوستان به محض اطلاع از خبر مذكور با من تماس گرفتند كه چه كسی مرتكب قتل شده و آیا فرد مذكور جزو ملی پوشان اعزامی به رقابتهای جهانی است كه من نیز در پاسخ به این دوستان اعلام می كنم این اتفاق هیچ ارتباطی به اردونشینان تیم ملی ندارد و حادثه ای است كه به نوعی دامن فرنگی كار اسبق تیم ملی را گرفته است.

سرپرست تیم ملی كشتی فرنگی ایران تصریح كرد: تمامی اردونشینان تیم ملی بصورت شبانه روزی تحت نظارت و مراقبت من و اعضای كادر فنی هستند، چراكه فاصله زیادی تا اعزام به رقابتهای جهانی نداریم و این ملی پوشان باید از هر نظر آماده و مهیای حضور در میدان باشند.

 

مشتاقی در خاتمه گفت: به هر حال هر اتفاق و حادثه ای كه پیرامون كشتی گیران رخ می دهد به نوعی باعث ناراحتی و تاسف ما نیز می شود،. ولی گویا در اتفاق اخیر هیچ كمكی از دست ما ساخته نیست،‌ چرا كه حادثه مذكور هیچ ارتباطی به حیطه و مسئولیت های ما در تیم ملی ندارد./بهار