ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اتلتیکو مادرید پیروز شد و دوم ماند


تیم دوم شهر مادرید با یک پیروزی خانگی خفیف، رده دوم جدول لیگ دسته اول اسپانیا را حفظ کرد.

خبرگزاری تسنیم: تیم دوم شهر مادرید با یک پیروزی خانگی خفیف، رده دوم جدول لیگ دسته اول اسپانیا را حفظ کرد.

در ادامه هفته سیزدهم لیگ دسته اول اسپانیا( لالیگا) تیم اتلتیکومادرید، بازی خانگی مقابل اسپانیول را با برتری یک بر صفر به پایان برد.

 در بازی ورزشگاه«ویسنته کالدرون» مادرید، گل دقیقه سوم آنتونن گریزمان فرانسوی در دقیقه سوم برای برتری، 29 امتیازی شدن و حفظ رده دوم جدول لالیگا برای اتلتیکو مادرید کافی بود.

 اسپانیول، تیم دوم کاتالونیا با 16 امتیاز در رده یازدهم باقی ماند.


ویدیو مرتبط :
اتلتیکو مادرید 2-0 اتلتیکو بیلبائو/ هفته دوازدهم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تساوی اتلتیکو و رئال در دربی مادرید/ ویارئال صدرنشین لالیگا ماند



  تیم‌های فوتبال اتلتیکو و رئال دربی شهر مادرید را یکشنبه شب برگزار کردند که جدال جذاب این دو تیم با تساوی به پایان رسید.

اخبار,اخبار ورزشی,اتلتیکو و رئال مادرید

به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال اتلتیکو و رئال مادرید دربی حساس این شهر را یکشنبه شب در ورزشگاه ویسنته کالدرون برگزار کردند که جدال این دو تیم همشهری در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نیمه نخست این دیدار جذاب و دیدنی با برتری رئالی‌ها خاتمه یافت. کریم بنزما در دقیقه ۹ سانتر از جناح راست را با ضربه سر درون دروازه اتلتیکو جای داد. بعد از این گل اتلتیکو در دقیقه ۲۲ صاحب یک ضربه پنالتی شد و این فرصت را داشت تا کار را به تساوی بکشاند اما ضربه آنتون گریژمان را ناواس دفع کرد تا نیمه نخست با همین تک گل به سود رئال خاتمه یابد.

در نیمه دوم هم تیم اتلتیکو فرصت‌های فراوانی را روی دروازه حریف ایجاد کرد و رئال را تحت فشار زیادی قرار داد تا اینکه در دقیقه ۸۳ روی اشتباه ناواس دروازه‌بان رئال مادرید، لوسیانو ویتو دروازه این تیم را گشود. بعد از این گل نیز عطش شاگردان سیمئونه برای گلزنی فروکش نکرد و اتلتیکو چندین موقع گلزنی خلق کرد که همگی از دست رفتند و در نهایت این بازی دیدنی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

با این نتیجه رئال مادرید ۱۵ امتیازی شد و بخاطر تفاضل گل بهتر نسبت به سلتاویگو و بارسلونا در رده دوم جدول قرار گرفت. اتلتیکو مادرید هم با ۱۳ امتیاز تیم پنجم جدول است.

در یکی دیگر از بازی‌های برگزار شده تیم صدرنشین ویارئال در خانه لوانته با حساب یک بر صفر شکست خورد. این تیم البته همچنان با ۱۶ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کرده است. در دیگر بازی تیم بیلبائو در مصاف با والنسیا ۳ بر یک پیروز شد.


 اخبار  ورزشی  -  مهر