ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اتلتیکو قاطعانه پیروز شد


اتلتیکو با شکست دیپورتیوو به تعقیب بارسا ادامه داد.

خبرگزاری فارس: در چارچوب رقابت‌های لالیگا از ساعت 23 اتلتیکو مادرید در ورزشگاه ویسنته‌کالدرون به مصاف دیپورتیوو لاکرونیا رفت.

شاگردان سیمئونه با گل‌های سائول در دقیقه 18، گریژمان در دقیقه 60 و آنخل کوره آ در دقیقه 83 با نتیجه 3 بر صفر مقابل دیپورتیوو به برتری رسید.

اتلتیگو که با اتکا به دفاع منسجم و مطمئن به مصاف رقبا می‌رود در این دیدار هم با دوندگی بازیکنانش توپ و میدان را در مقابل دیدگان هواداران خودی در اختیار داشت و توانست 3 امتیاز مهم بازی را کسب کند و همچنان به لغزش بارسا در صدر امیدوار باشد.

در دیگر دیدار امشب سلتاویگو با نتیجه یک بر صفر بر سوسیداد چیره گشت.

در جدول لالیگا اتلتیکو با 67 امتیاز در مکان دوم و رئال با 60 امتیاز سوم است.


ویدیو مرتبط :
توصیه به طرف پیروز و غیر پیروز انتخابات...روشنگری فتنه-قسمت3

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاری سن ژرمن باز هم قاطعانه پیروز شد


صدرنشین مقتدر لیگ دسته اول فرانسه با عبارت معنادار جدید روی پیراهنش به قدرت‌نمایی در لوشامپیونه ادامه داد.

خبرگزاری تسنیم: صدرنشین مقتدر لیگ دسته اول فرانسه با عبارت معنادار جدید روی پیراهنش به قدرت‌نمایی در لوشامپیونه ادامه داد.

در ادامه هفته پانزدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های فرانسه (لوشامپیونه) شنبه شب تیم پاری‌سن‌ژرمن، صدرنشین مقتدر رقابت‌ها در تکمیل پیروزی‌های سریالی‌اش در خانه 4 بر یک تیم تروا را شکست داد.

این تیم که به نشانه ابراز همدردی با کشته‌شدگان فاجعه تروریستی پاریس مانند چند هفته قبل با شعاری فرانسوی به جای اسپانسر پیراهنش با مضمون «من پاریس هستم» به میدان رفته بود، توسط کاوانی در دقیقه 20، زلاتان ابراهیموویچ در دقیقه 58 (پنالتی)، کوروزاوا در دقیقه 68 و آگوستین در دقیقه 84  مقابل تک گل دقیقه 90 «آیاسه» بازی ورزشگاه پارک‌دوپرنس را با نتیجه 4 بر یک به سود خود خاتمه داد تا با 41 امتیاز (16 امتیاز بیشتر لیون رده دومی) مقتدرانه به صدرنشینی‌اش ادامه دهد.

تروا هم با شکست مقابل پاری‌سن‌ژرمن پنج امتیازی و در قعر جدول 20 تیمی لوشامپیونه باقی ماند.