ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اتفاق عجیب فوتبالی در متروی تهران



اخبار,اخبار ورزشی ,مسابقات جام جهانی

 

اخبار ورزشی - اتفاق عجیب فوتبالی در متروی تهران

فستیوال گل‌ها و شادی‌های حریف كشورمان در جام جهانی فوتبال، توسط متروی تهران در معرض دید همگان قرار گرفت.

در شرایطی كه تنها دو هفته دیگر به آغاز مسابقات جام جهانی زمان باقی مانده و فضای كشورمان كاملا فوتبالی شده، این روزها اتفاقی عجیب در متروی تهران در حال رخ دادن است.

بر این اساس مسافرانی كه در پایتخت از قطار شهری استفاده می‌كنند روی نمایشگرهای برخی ترن‌ها ناباورانه فیلمی حماسی از گل‌های آرژانتین را تماشا می‌كنند!

معمولا در همه كشورهای جهان در چنین شرایطی سعی می‌شود فیلم هنرنمایی بازیكنان خودی در معرض دید عموم قرار بگیرد تا روحیه مردم افزایش بیابد، اینجا اما به تصویر كشیده شدن فستیوال گل‌ها و شادی‌های حریف كشورمان در وسایل حمل‌ونقل عمومی یك بار دیگر تفاوت‌های ایران با بقیه نقاط دنیا را نشان می‌دهد!

اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
اتفاق جالب در داخل متروی تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: اتفاق عجیب در متروی تهران


قطار مترو تهران پس از خرابی در یکی از ایستگاه ها، مسافران را با خود به تعمیرگاه برد.

مشرق نیوز: صبح امروز قطار اعزامی از ایستگاه فرهنگسرا به صادقیه دچار نقص فنی شد و مسافران را با خود در اقدامی عجیب به تعمیرگاه برد.

عکس: اتفاق عجیب در متروی تهران