ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اتفاق عجیب در كنفرانس مطبوعاتی: تارتار التماس كرد و زد زیر گریه!



 

اتفاق عجیب در كنفرانس مطبوعاتی: تارتار التماس كرد و زد زیر گریه!

 

 

مهدی تارتار سرمربی راه آهن در پایان مسابقه تیمش مقابل فولاد بعد از به زبان آوردن جملاتی در زمینه مشكلات مالی راه آهن احساساتی شد و اشك ریخت. به گزارش گل سرمربی راه آهن كه نگران مطالبات بازیكنانش در پایان سال جاری است از مسئولان راه آهن التماس كرد كه شب عیدی مطالبات بازیكنان را پرداخت كنند.

 

در حالی كه خبرنگاران اهوازی بعد از تساوی راه آهن مقابل فولاد اوج گرفته انتظار داشتند مهدی تارتار با روحیه در سالن كنفرانس مطبوعاتی حاضر شود، تارتار با قیافه ای دمغ گفت:« مشكلات تیم ما خیلی زیاد است هفته پیش به بازیكنان مان گفتند تا قبل از بازی فولاد ۱۰ تا ۱۲ درصد از مطالباتشان دریافت می شود اما آقایان تا به اهواز رسیدیم به ما گفتند كه پولی در بساط ندارند. این اتفاق روحیه تیم من را كشت. بازیكنان من حتی نمی خواستند در این بازی حاضر بشوند اما با پا در میانی من به میدان آمدند و با شرف و مردانه بازی كردیم.»

او با طعنه خطاب به مدیران راه آهن گفت:« متأسفم كه حالا وظیفه خود را انجام نمی دهید و وقتی تیم به شرایط سقوط افتاد مجبور به كمك می شوید.» تارتار با ذكر این نكته كه قصد صحبت های فنی را ندارد، ادامه داد:« به مسئولان راه آهن التماس می كنم تیم ما دارد متلاشی می شود و بازیكنان من خیلی وقت است كه پول نگرفتند. كاری نكنید كه ما هم مثل ابومسلم، استقلال اهواز و برق شیراز به خاطر بی پولی سقوط كنیم.»

تارتار با گفتن این جمله كنترل خود را از دست داد و به گریه افتاد. این پایان تلخ این كنفرانس مطبوعاتی بود، در حالی كه خبرنگاران می خواستند بدانند چرا وقتی پولی در بساط نیست مدیران ارشد سازمانی مثل راه آهن اصرار به تیم داری دارند.

حالا باید دید كه بازتاب اشك های تارتار در روزهای آخر سال تبدیل به پولی خواهد شد تا دست بازیكنان راه آهن را بگیرید یا نه.../سایت گل


ویدیو مرتبط :
كاسیاس در كنفرانس مطبوعاتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتفاق عجیب در تیم لیگ برتری؛ تست ادرار از لیدرهای باشگاه



 

اتفاق عجیب در تیم لیگ برتری؛ تست ادرار از لیدرهای باشگاه

 

مدیر عامل یک باشگاهدرها را بست و گفت از لیدرهای باشگاهش تست ادرار بگیرند.

به گزارش جام نیوز به نقل از اوج نیوز، مدیر عامل یک باشگاه لیگ برتری در ادامه درگیری خود با لیدرهای این باشگاه خواهان گرفتن تست ادرار از آنها شد.

وی روز دوشنبه وقتی در جلسه با گروهی از لیدرهای این باشگاه به نتیجه خاصی نرسید، از مدیر دفتر خود خواست که درب خروجی باشگاه را ببندد و از حاضرین تست ادرار گرفته شود.

مدیر عامل این باشگاه بر این باور است که برخی از لیدرهای این باشگاه دچار اعتیاد هستند.