ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اتفاق عجیب برای تیم ملی فوتبال/ ملی‌پوشان از پای هواپیما برگشتند!



اخبار,اخبار ورزشی , تیم ملی فوتبال ایران

پرواز تیم ملی فوتبال ایران به ازبکستان که قرار بود پیش از ظهر امروز انجام شود با وجود اینکه پرواز چارتر برای این تیم در نظر گرفته شده بود هنوز انجام نشده و بازیکنان از پای هواپیما به ترمینال برگشتند!

به گزارش مهر، بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران که قرار بود ساعت ۱۱ امروز راهی ازبکستان شوند، از ساعاتی قبل خود را به فرودگاه رساندند با این امید که با پروازی چارتر راحت تر از گذشته راهی این سفر خواهند شد.

اما برعکس تصور آنها مشکلاتی ایجاد شد که این پرواز هنوز انجام نشده و در حالی که بازیکنان با اتوبوس به پای هواپیما منتقل شده بودند، اما اجازه سوار شدن به آنها داده نشد و پس از دقایق طولانی معطلی آنها به ترمینال بازگردانده شدند.

در این میان برخی بازیکنان و کادر فنی از شرایط بوجود آمده بسیار ناراحت و عصبانی هستند و مصاحبه های تندی را هم در این زمینه انجام دادند.

تیم ملی فوتبال ایران قرار است برای برگزاری دیداری تدارکاتی با تیم ملی فوتبال ازبکستان راهی تاشکند شود و بعد از آن روز ۲۴ خردادماه راهی ترکمنستان شود تا خود را برای برگزاری اولین دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی آماده کند. این بازی روز ۲۶ خردادماه برگزار خواهد شد.

 

اخبار ورزشی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
‫اختصاصی سفر ملی پوشان به دوحه برای دیدار با تیم ملی قطر‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فهرست جدید تیم ملی فوتبال اعلام شد/ دانیال داوری در جمع ملی پوشان



اخبار,اعضای تیم ملی فوتبال,اردوی تدارکاتی امارات

فهرست جدید تیم ملی فوتبال اعلام شد/ دانیال داوری در جمع ملی پوشان

اخبار ورزشی - کارلوس کروش نام 23 بازیکن دعوت شده برای اردوی تدارکاتی امارات و دیدار مقابل کویت را اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ کارلوس کروش سرمربی تیم ملی فوتبال اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی امارات و دیدار مقابل کویت را اعلام کرد که طبق اعلام سایت فدراسیون فوتبال، اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است:

رحمان احمدی، علیرضا حقیقی، دانیال داوری، خسرو حیدری، حسین ماهینی، پژمان منتظری، محمد نصرتی، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهرداد پولادی، احسان حاج صفی، جواد نکونام، امید ابراهیمی، آندرانیک تیموریان، مهرداد اولادی، مجتبی جباری، قاسم حدادی فر، اشکان دژاگه، محمدرضا خلعتبری، رضا قوچان نژاد، سید جلال رافخایی، مسعود شجاعی و یعقوب کریمی نفراتی هستند که به تیم ملی دعوت شدند.

بنا بر اعلام کادر فنی تیم ملی، بازیکنان دعوت شده ای که روز 28 اسفند در لیگ بازی دارند، در امارات به تیم ملی ملحق خواهند شد./خبرآنلاین