ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اتفاق جالب در ورزشگاه سانکورپ استرالیا


یوسف سرکال رئیس فدراسیون فوتبال امارات پس بازی با ایران، با عصبانیت ورزشگاه سانکورپ را ترک کرد.

خبرآنلاین: یوسف سرکال رئیس فدراسیون فوتبال امارات پس بازی با ایران، با عصبانیت ورزشگاه سانکورپ را ترک کرد.

او که باورش نمی شد تیمش این بازی را واگذار کرده، با عصبانت از جایگاه vip رفت. او پیش بینی کرده بود امارات ایران را شکست دهد و پس از گل دقیقه 91 نمی توانست عصبانیت خود را کنترل کند. جای علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در جایگاه خالی بود. در حالی که تمام روسای فدراسیون ها در استرالیا به سر می برند، رئیس ترجیح داده در ایران باشد. او پس از صعود ایران، به احتمال زیاد راهی این کشور خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
اتفاق جالب برای اولین خریدار آیفون 6 در استرالیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک اتفاق عجیب و جالب در ورزشگاه آزادی


در زمان برگزاری دیدار تیم‌های پرسپولیس و راه‌آهن اتفاق عجیب و جالبی در ورزشگاه آزادی رخ داد.

خبرگزاری فارس: در حالیکه دیدار تیم‌های پرسپولیس و راه‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در حال برگزاری است اما اتفاق عجیبی در ورزشگاه رخ داده که باعث شد مسئولان دو تیم پرسپولیس و راه‌آهن از این موضوع شاکی شوند.

مسئولان تست دوپینگ این دیدار در دقیقه 62 به استادیوم آزادی رسیدند و این در حالی است که طبق قانون مسئولان تست دوپینگ باید پیش از شروع دیدار در استادیوم باشند و تا دقیقه 45 مسائل مربوط به نمونه‌گیری تست دوپینگ را انجام داده و در دقیقه 75 با قرعه‌کشی نام بازیکنانی را که باید در تست دوپینگ شرکت کنند را اعلام نمایند اما این در حالی است که مسئولان تست دوپینگ در دقیقه 62 به استادیوم آزادی رسیدند و توجیهشان هم برای این تأخیر طولانی و عجیب این بوده که فکر می‌کردند بازی در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود و به همین دلیل راهی این استادیوم شده‌اند و بعد از آن دوباره به استادیوم آزادی آمده‌اند.!