ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اتفاقی ناگهانی و بسیار بد برای کارلوس کی روش



اخبار,اخبار ورزشی ,کارلوس کی‌روش

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان بیش از ۷۰۰ هزار یورو از پس‌اندازش را از دست داد.

 کارلوس کی‌روش در گفت‌و‌گو با روزنامه پرتغالی «کوریه‌رو دی‌مانیا» که امروز (دوشنبه) به چاپ رسیده، گفت زمانی که به همراه تیم ملی فوتبال ایران برای شرکت در جام جهانی 2014 در برزیل به سر می‌برده بدون کسب اجازه از او بیش از 700 هزار یورو پس‌اندازش در یکی از شعب بانکداری ES دبی متعلق به گروه هالی اسپریت، توسط مدیریت این بانک برداشت شده است.

کی‌روش گفت که مدیر بانک اقدام به خرید اوراق مشارکت شرکت سرمایه‌گذاری ریوفورته در کشور لوکزامبورگ که زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری گروه اسپریتو سانتو پرتغال است، کرده است.

سرمربی تیم ملی کشورمان تأکید کرد هرگز اجازه‌ برداشت این پول را به مدیران این بانک نداده و این پولی است که در 12 سال پس‌انداز کرده و در حال حاضر امیدی به بازگشت این پول ندارد.


اخبار ورزشی - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
حادثه ناگهانی و اتفاقی دروسط جاده!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر بد رضا قوچان نژاد برای کارلوس کی روش


تیم ملی در حالی باید سه شنبه هفته آینده با لبنان بازی کند که به احتمال زیاد مجوز بازی رضا قوچان نژاد برای این بازی صادر نخواهد شد. این می تواند خبر بدی برای کارلوس کی روش باشد که تیمش در این مدت با مشکل گلزنی روبرو بوده است.

تماشا: تیم ملی در حالی باید سه شنبه هفته آینده با لبنان بازی کند که به احتمال زیاد مجوز بازی رضا قوچان نژاد برای این بازی صادر نخواهد شد. این می تواند خبر بدی برای کارلوس کی روش باشد که تیمش در این مدت با مشکل گلزنی روبرو بوده است.

قوچان نژاد می توانست با حضور در این بازی مشکلات خط حمله تیم ملی را تا حدی حل کند. در چند ماه گذشته کریم انصاری فرد که امید اول خط حمله تیم ملی است نتوانسته برای تیمش گل بزند. محمد قاضی هم خیلی مهاجم گلزنی نیست و بیشتر می تواند برای مهاجم کناری اش موقعیت گل درست کند.

محمدرضا خلعتبری معمولا در گوش چپ بازی می کند و خیلی موقعیت گل به دست نمی آورد تا بتواند مشکل تیم ملی را حل کند. همه اینها باعث می شود که کی روش دل به مهاجمی خوش کند که روز شنبه با استاندارد لیژ بلژیک قرارداد امضا کرده است و می تواند فوتبال را در سطح بین المللی بازی کند.



یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال در مورد حضور قوچان نژاد در بازی با لبنان گفت: «فیفا هنوز پاسخ درخواست ایران را برای بازی کردن قوچان نژاد در تیم ملی نداده است. به هر حال این کار زمان می برد چون فیفا باید تمام مدارک ارسالی ایران را بررسی کند. با توجه به اینکه ما باید لیست تیم ملی را برای بازی با لبنان 7 روز قبل از بازی به AFC اعلام کنیم بعید است که قوچان نژاد بتواند در این بازی برای تیم ملی بازی کند. بازی با لبنان در تاریخ 23 شهریور برگزار می شودت و احتمال اینکه در این سه چهار روز آینده مشکل او حل شود خیلی کم است.»

 اما سوالی که در این باره پیش می آید این است که چرا مجوز بازی کردن امید نظری خیلی زودتر از قوچان نژاد صادر شد؟ این منبع آگاه در پاسخ به این سوال هم گفت: «داستان نظری با قوچان نژاد فرق دارد. نظری در هیچ رده سنی برای سوئد بازی نکرده بود و به همین دلیل برای بازی در تیم ملی مشکلی نداشت ولی قوچان نژاد هم در رده سنی امید و هم در رده سنی جوانان برای هلند بازی کرده و به همین دلیل فیفا با حساسیت بیشتری این قضیه را پیگیری می کند. دژاگه هم چون در رده های پایه آلمان بازی کرده بود، زمان زیادی طول کشید تا مجوز بازی کردن او برای تیم ملی ایران صادر شود.»