ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اتفاقی عجیب؛ آتش زدن یک تماشاگر فوتبال توسط پلیس ؛ عکس




 اخبار ورزشی - اتفاقی عجیب؛ آتش زدن یک تماشاگر فوتبال توسط پلیس ؛ عکس

یک پلیس ناشی لهستان در زمین فوتبال یک هوادار را به آتش کشید!

به گزارش  جام نیوز، شاید این عجیب ترین عکس روز باشد، در جریان دیدار Slask Wroclaw و Zaglebie Lubin، یک مامور پلیس به تماشاگری که قصد پرتاب مواد دودزا به زمین را داشت، اسپری فلفل زد که نتیجه اش را در تصویر می بینید!

 

اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال لهستان


البته این تماشاگر پس از این اتفاق به پایین فنس ها پرت شد، و البته سریعا فرار کرد تا بیش از این برایش دردسر ایجاد نشود. هر چند به جز یک سوختگی کوچک برایش اتفاقی رخ نداده است.
اخبار ورزشی - جام نیوز
 


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // اتفاقی عجیب در بسکتبال ایران؛ تیم قهرمان آسیا منحل شد !‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پلیس هوادار فوتبال را به آتش کشید! +عکس


هر گاه یک پلیس با لباس های محافطتی و با سلاح به سمتتان میآید باید کمی بترسید. مخصوصا وقتی دارید شیطنت هم میکنید. این بلایی است که بر سر یکی از طرفداران تیم فوتبال باشگاهی لهستان به نام Zaglebie Lubin آمد.

تاپ ناپ: هر گاه یک پلیس با لباس های محافطتی و با سلاح به سمتتان میآید باید کمی  بترسید. مخصوصا وقتی دارید شیطنت هم میکنید. این بلایی است که بر سر یکی از طرفداران تیم فوتبال باشگاهی لهستان به نام Zaglebie Lubin آمد.

 پلیس ها  که برای جلوگیری از شلوغ شدن در محل حاضر هستند با دیدن این طرفدار پر  هیجان بلایی به سرش آوردند که دیگر یادش نخواهد رفت.

پلیس هوادار فوتبال را به آتش کشید! +عکس

پلیس هوادار فوتبال را به آتش کشید! +عکس

پلیس هوادار فوتبال را به آتش کشید! +عکس