ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اتحادیه فوتبال علیه حجت الاسلام علیپور



حجت الاسلام علیپور,ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه ای فوتبال

اتحادیه فوتبال علیه حجت الاسلام علیپور

به نظر می رسد تهیه کنندگان این نامه بیش از هرکس جایگاه حجت الاسلام علیپور را در فدراسیون فوتبال هدف گرفته اند

قانون آنلاین- اتحادیه باشگاه های فوتبال ایران در نامه ای به فدراسیون فوتبال، ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه ای فوتبال را فاقد صلاحیت حقوقی و قانونی اعلام کرد و رسیدگی به موارد فساد در فوتبال را در حیطه وظایف کمیته اخلاق دانسته است. در بخشی از این نامه که خطاب به علی کفاشیان نوشته شده آمده:


 جنابعالی استحضار دارید که رسیدگی به مواردی از قبیل شرط بندی و به طور کلی فساد در فوتبال در صلاحیت انحصاری کمیته اخلاق می باشد که جدیدترین مقررات آن از سال ۲۰۱۲ میلادی لازم الاجراء گردیده است.

 

اما متاسفانه فدراسیون فوتبال برخلاف تکلیفی که بر اساس اساسنامه فدراسیون و اساسنامه کدهای اخلاقی فیفا برعهده داشته، عمل کرده است. تشکیلات موسوم به ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه ای فوتبال با وجود نیت خیرخواهانه تشکیل دهندگان آن فاقد مبنا و منشا حقوقی و قانونی می باشد که این خود مبنای مشکلات حقوقی از جمله عدم صلاحیت حقوقی مرجع رسیدگی و غیره خواهد بود.

 

لذا و به منظور صیانت از قانون و اساسنامه فدراسیون و فیفا و حفظ حقوق قانونی همه اهالی فوتبال از شما درخواست می شود که در اسرع وقت نسبت به تشکیل کمیته اخلاق برابر مقررات اقدام و رسیدگی به پرونده های راجع به فساد در فوتبال را به این کمیته محول فرمایید.

 

اتحادیه فوتبال در پایان اعلام می کند که رسیدگی به فساد در فوتبال مادامی که به مرجع صالح و البته مستقل که بتواند بدون مصلحت اندیشی به همه جنبه های موضوع ورود نماید محول نگردد، به نتیجه لازم نخواهد رسید.

 

به نظر می رسد تهیه کنندگان این نامه بیش از هرکس جایگاه حجت الاسلام علیپور را در فدراسیون فوتبال هدف گرفته اند. به هر حال ریاست اتحادیه فوتبال را عزیزمحمدی برعهده دارد و او زمانی هم که رییس سازمان لیگ بود مشکلاتی با علیپور داشت./قانون آنلاین

 

 


ویدیو مرتبط :
هر اقدامی بر علیه شیعه-حجت الاسلام طاها حجت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکایت فرهاد کاظمی از حجت‌الاسلام علیپور به دادگاه ویژه روحانیت



شکایت فرهاد کاظمی از حجت‌الاسلام علیپور,شکایت فرهاد کاظمی از حجت‌الاسلام علیپور به دادگاه ویژه روحانیت

شکایت فرهاد کاظمی از حجت‌الاسلام علیپور به دادگاه ویژه روحانیت

مدیرعامل باشگاه پیکان می‌گوید فرهاد کاظمی هیچ مشکل اخلاقی ندارد و سرمربی این تیم در فصل آینده لیگ دسته یک خواهد بود.

اصغر ملکیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ممنوعیت فرهاد کاظمی برای مربی‌گری در پیکان بیان کرد: کاظمی کارهایش را انجام داده و در حال حاضر نیز تیم را تمرین می‌دهد. او بازیکنان مورد نظرش را هم جذب کرده و سرمربی پیکان در لیگ آینده دسته یک است.

مدیرعامل باشگاه پیکان در ادامه با بیان اینکه هیچ مورد انضباطی علیه کاظمی اثبات نشده است، افزود: بر اساس قانون عمل می‌کنیم و به توصیه‌های شخصی توجهی نداریم. ملاک ما تنها ضوابط و معیارهای قانونی است. از همین رو معتقدیم کاظمی هیچ مشکل اخلاقی ندارد و می‌تواند با پیکان همکاری کند.

ملکیان در ادامه با اعلام خبر شکایت فرهاد کاظمی از حجت‌الاسلام علیپور به دادگاه ویژه روحانیت به ایسنا گفت: آقای علیپور تهمت‌های زیادی به مربی ما زده و کاظمی هم به همین دلیل از او شکایت کرده است. او پیگیر این شکایت بوده و دادگاهش هم در شرف تشکیل است./ایسنا