ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اتحادیه جهانی کشتی، اردوغان را تعلیق کرد



اخبار,اخبارورزشی,اتحادیه جهانی کشتی


 اخبار ورزشی -  اتحادیه جهانی کشتی، اردوغان را تعلیق کرد

 سایت اتحادیه جهانی کشتی از تعلیق حریف رضا یزدانی در مسابقات جهانی تاشکند به دلیل مثبت بودن آزمایش دوپینگش خبر داد.

به گزارش تسنیم به نقل از سایت فدراسیون کشتی، سایت اتحادیه جهانی کشتی از تعلیق شامیل اردوغان کشتی گیر روس الاصل ترکیه به دلیل استفاده از مواد نیروزا در رقابت‌های جهانی ازبکستان خبر داد.

در خبر سایت اتحادیه جهانی آمده است؛ در تست نخست شامیل اردوغان استفاده از مواد آنابولیک استروئید استانازول مثبت اعلام شده است. با توجه به قوانین این کشتی‌گیر به صورت موقت تعلیق شده است و می‌تواند درخواست تست دوم داشته باشد.

رضا یزدانی کشتی‌گیر کشورمان مقابل این کشتی‌گیر در رقابت‌های جهانی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

 

 اخبار ورزشی -  تسنیم


ویدیو مرتبط :
اتحادیه جهانی کشتی، اردوغان را تعلیق کرد / فیلم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اقدام عجیب اتحادیه جهانی کشتی برای توجیه حرکت زشت علیه عبدولی



اخبار,اخبار ورزشی , سعید عبدولی

 

اخبار ورزشی - اقدام عجیب اتحادیه جهانی کشتی برای توجیه حرکت زشت علیه عبدولی

سایت اتحادیه جهانی کشتی با انتشار یک عکس از حرکت عبدولی در اجرای فن فیتو، بازنده اعلام کردن او مقابل حریف کره‌ای را توجیه کرده است.

 سایت اتحادیه جهانی کشتی با انتشار عکسی از رقابت سعید عبدولی با حریف کره جنوبی که در نهایت با رای داوران به ضرر نماینده کشورمان خاتمه یافت، استدلال کرده که عبدولی برای اجرای فیتو گردن حریف را در اختیار گرفته و به همین دلیل نظر داوران مسابقه توجیه پذیر است.

اصل این عکس را یکی از مسئولان برگزاری مسابقه منتشر کرده و معتقد است در هنگام اجرای فن فیتو یا باید دستان درگیر باشد و یا دست و گردن با هم، به همین دلیل فن فیتوی فرنگی‌کار وزن 71 کیلوگرم ایران خطا اعلام شده است.

با این حال عکس منتشر شده هم نتوانسته ابهامات مربوط به این مسابقه را برطرف کند. این سوال اکنون مطرح است که اگر فن عبدولی خطا بوده چرا در همان زمان کشتی متوقف نشده است؟ ضمن اینکه فرنگی کار وزن 71 کیلوگرم ایران 3 بار فن فیتو را آن هم نه در خاک بلکه از بالا و به صورت پرتابی اجرا کرده است.

 

بنابراین اگر یکی از این 3 مرحله اجرای فن هم خطا باشد باید امتیاز 2 فن دیگر یعنی حداقل 4 امتیاز به عبدولی تعلق می‌گرفت که این اتفاق نیفتاده است، اگر هم استدلال این باشد که در هر 3 مرحله اجرای فن داوران متوجه خطای عبدولی نشدند که باید در سلامت بینایی گروه داوری شک کرد.

 

اخبار,اخبار ورزشی , سعید عبدولی

 اخبار ورزشی - جام نیوز