ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ابوخذیر: استقلال را با صدهزار تماشاگر بردیم


مسئول کاروان تیم الهلال در ایران گفت: ۲سال قبل استقلال را مقابل ۱۰۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی شکست دادیم.

خبرگزاری فارس: سامی ابوخذیر در جمع خبرنگاران گفت: میزبانی پرسپولیس و ایران خوب بوده و هیچ مشکلی نداشته‌ایم.

وی در مورد مصدومان و محرومان الهلال گفت: یاسر القحطانی رباط صلیبی پاره کرده، ناصر الشمرانی و سامراس به ایران نیامده‌اند و وضعیت تیاگو مصدوم هم امروز مشخص می‌شود و شاید به بازی با پرسپولیس برسد.

وی در مورد حضور 100 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی گفت: 2 سال قبل هم استقلال را در حضور 100 هزار تماشاگر در ایران شکست دادیم.


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // مربی استقلال اهواز در گفتگو با تماشاگر‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیکنان استقلال: لبنان را بردیم اما در بازی جوانمردانه!





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

قلعه‌نویی بازیکنان را جریمه کرد

بازیکنان استقلال: لبنان را بردیم اما در بازی جوانمردانه!/ مصدومان برگشتند

خبرگزاری فارس: تمرین استقلال با اضافه شدن بازیکنان آسیب دیده به تمرینات گروهی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 امروز در شرایطی تمرینات خود را پیگیری کرد که بازیکنان آسیب‌دیده این تیم همانند هاشم بیک‌زاده، خسرو حیدری، سیاوش اکبرپور و جان‌واریو به تمرینات گروهی این تیم اضافه شدند و بدون مشکل تمرین کردند.

دکتر نوروزی در این خصوص به فارس گفت: خوشبختانه مصدومیت بازیکنان کاملاً مرتفع شده و در صورت صلاح‌دید کادر فنی آنها می‌توانند شنبه آینده برابر راه‌آهن به میدان بروند.

معاون پزشکی باشگاه استقلال تاکید کرد: برخی سایت‌ها به نقل از خودشان مطالبی را منتشر می‌کنند که مورد تایید نیست. هر خبری درباره مصدومان که از طرف من نباشد، صحت ندارد.

* شکست تیم ملی مقابل لبنان یکی از سوژه‌های اصلی تمرین امروز آبی‌پوشان بود که بازیکنان در مورد آن صحبت می‌کردند. استقلالی‌ها با طعنه می‌گفتند لبنان را بردیم اما در بازی جوانمردانه! 

* مجید صالح که به دلیل امور شخصی در تمرینات استقلال حدود 10 روز غایب بود از امروز در تمرینات استقلال شرکت کرد.

* در ابتدای تمرین امیر قلعه‌نویی بازیکنان تیمش را دور هم جمع کرد و حدود 15دقیقه با آنها به صحبت پرداخت. قلعه‌نویی در خصوص مسائل مختلف و برنامه تمرینی با آنها گفت‌وگو کرد.

* ماجدی، رجبی، شاهرخ بیانی، پورحیدری و دین‌محمدی نفراتی بودند که از نزدیک تمرین را نظاره کردند.

* دویدن دور زمین، ارسال پاس‌های کوتاه و فوتبال درون تیمی در قالب دو تیم نارنجی و آبی برنامه‌های تمرین امروز آبی‌پوشان بود که حتی در مواقعی قلعه‌نویی خودش نیز پا به توپ می‌شد. سرمربی استقلال که از بازیکنان خواسته بود با جدیت در فوتبال درون تیمی شرکت کنند هنگامی که یکی از دو تیم گل دریافت می‌کرد آنها را جریمه می‌کرد و از بازیکنان می‌خواست روی زمین شنا بروند.

* هنگامی که تمرین آبی‌پوشان رو به پایان بود امیرحسین صادقی زودتر از سایرین ورزشگاه را ترک کرد. این بازیکن کمی از ناحیه زانو احساس درد می‌کرد و با هماهنگی کادر پزشکی در فوتبال درون تیمی شرکت نکرد. وی در ابتدای تمرین به اطلاع مربیان رساند که خسته است و از همین رو قصد دارد امروز سبک‌تر تمرین کند. صادقی فردا بدون مشکل در تمرینات گروهی شرکت خواهد کرد.

* تمرین فردای استقلال، بدون حضور خبرنگاران و هواداران برگزار می‌شود./فارس