ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ابهام در حضور وین رونی مقابل آیندهوون


سرمربی هلندی منچستریونایتد در گفتگو با MUTV فاش ساخت که احتمال حضور وین رونی در بازی روز سه شنبه برابر PSV آیندهوون اندک است.

ورزش سه: منچستریونایتد پس از کسب یک برد روحیه بخش برابر لیورپول در لیگ برترانگلیس(3-1)، خود را برای اولین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر آیندههون هلند آماده می کند. این بازی قرار است روز سه شنبه برگزار شود و هنوز مشخص نیست که رونی، همراه کاروان یونایتد راهی هلند خواهد شد یا خیر.

کاپیتان شیاطین سرخ، بازی روز گذشته برابر لیورپول را نیز به دلیل مصدومیت همسترینگ از دست داد.

فان خال در مورد احتمال بازی کردن رونی برابر آیندهوون گفت:" رونی مصدوم است و ما باید از او مراقبت کنیم. به همین دلیل بود که در مقابل لیورپول از او استفاده نکردم. رونی بازیکن بسیار مهمی برای ماست و نمی خواهم در مورد او ریسک کنم.

نمی دانم او مقابل آیندهوون بازی خواهد کرد یا خیر اما احتمال حضورش برابر ساوتهمپتون(شنبه آینده) بیشتر است. باید کمی بیشتر صبر کنیم و بیینیم او برای بازی روز سه شنبه،آمادگی لازم را پیدا خواهد کرد یا خیر. هنوز دو روز تا آن بازی زمان داریم."


ویدیو مرتبط :
10 گل برتر از 10 سال حضور وین رونی در منچستر یونایتد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فدراسیون بین المللی فوتبال از وین رونی به دلیل عملکردش تقدیر کرد



 

 

فدراسیون بین المللی فوتبال از وین رونی به دلیل عملکردش تقدیر کرد

فدراسیون بین المللی فوتبال از وین رونی به دلیل عملکردش در رقابت‌های جام جهانی 2010 تقدیر کرد.

وین رونی یکی از بازیکنانی است که انتقادات زیادی در رقابت‌های جام جهانی 2010 متوجه او بود چرا که عده‌ای معتقد بودند این بازیکن هرگز در حد و اندازه‌های بازیکن منچستریونایتد ظاهر نشد.

کمیته فنی 16 نفره فیفا مهاجم تیم فوتبال منچستریونایتد را به دلیل سختکوشی، تکنیک خوب، پویا بودن و بازی تیمی به عنوان یکی از سه بازیکن انگلیسی برتر مسابقات اعلام کرد.

استیون جرارد به عنوان تاثیرگذارترین بازیکن انگلستان و هافبک پرتحرک با دید خوب، دیگر انتخاب این کمیته است ضمن اینکه اشلی کول به دلیل شرکت در حرکت‌های تهاجمی به عنوان یک مدافع، سومین بازیکن انگلیسی برگزیده به حساب می آید.