ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ابهام در حضور بازیكن پرسپولیس و حضور دو خارجی در شهرداری تبریز



 

 

ابهام در حضور بازیكن پرسپولیس و حضور دو خارجی در شهرداری تبریز

 

سرپرست تیم فوتبال شهرداری تبریز از ابهام درحضور شیث رضایی در این تیم خبر داد.

احمد صالح پناه درباره جذب شیث رضایی گفت: این بازیکن را می خواهیم و با باشگاه پرسپولیس هم مذاکره کردیم اما هنوز جوابی به ما نداده اند.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری تبریز افزود: با توجه به اینکه لیست لیگ برتری شهرداری تبریز پر است اگر می خواهیم شیث رضایی را بگیریم باید یک بازیکن را از لیست خارج کنیم و این بازیکن به پرسپولیس برود تا بتوانیم شیث رضایی را جذب کنیم. تا این لحظه پرسپولیس نظرش را در این باره به ما اعلام نکرده است.

احمد صالح پناه اظهار داشت:  ما در حال جذب دو بازیکن خارجی هستیم که در پست های دفاع و هافبک هستند. با توجه به اینکه فصل نقل و انتقالات بازیکنان خارجی چهارشنبه تمام می شود در دو سه روز آینده تکلیف این دو بازیکن هم مشخص می شود.


ویدیو مرتبط :
گل صادقیان در بازی پرسپولیس -شهرداری تبریز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ابهام در حضور اولیویرا در تبریز


باوجود اینکه سایت باشگاه تراکتورسازی از حضور قطعی تونی اولیویرا در این تیم خبر داده است هنوز این موضوع قطعی نشده است.

خبرگزاری فارس: باوجود اینکه سایت باشگاه تراکتورسازی از حضور قطعی تونی اولیویرا در این تیم خبر داده است هنوز این موضوع قطعی نشده است.

سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی ساعت 23 و 20 دقیقه شب گذشته از قطعی شدن حضور تونی‌ اولیویرا در تبریز خبر داد و اعلام شد او تا پنج‌شنبه به ایران سفر می‌کند.

پیش قرارداد برای تونی اولیویرا فرستاده شده و این مربی برای اینکه به تبریز سفر کند دو شرط اعلام کرده است.

اولیویرا 148 هزار دلار از فصل قبل طلب دارد. او اعلام کرده باید 100 هزار دلار از این پول که بخشی از آن مربوط به قرارداد دستیارانش است به حساب او ریخته شود و رسید آن را ایمیل کنند.

همچنین تراکتورسازی برای سه ماه حضور این مربی در سه ماه پایانی فصل جدید در پیش قرارداد مبلغی را پیشنهاد داده است. اولیویرا خواهان دریافت مبلغ بیشتری است و با اصلاح یکی دو بند درخواست کرده اگر خواهان حضور او هستند این بندها اصلاح شود و سپس پیش قرارداد را برای او بفرستند.

اولیویرا اعلام کرده تراکتورسازی هرچه زودتر به او جواب بدهد چرا که یک باشگاه اماراتی خواهان بستن قرارداد با این مربی است.

به هرحال باید منتظر ماند و دید که در نهایت چه سرنوشتی برای نیمکت تراکتورسازی رقم می‌خورد.