ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ابهام برای برگزاری اولین تمرین پرسپولیس


برگزاری اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در لیگ برتر پانزدهم که قرار بود از فردا آغاز شود در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

خبرگزاری فارس: در حالی که پیش از این گفته می‌شد تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از روز شنبه 30 خرداد زیر نظر برانکو ایوانکوویچ در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار می‌شود اما شرایط این تیم در حال حاضر به گونه‌ای است که شروع تمرینات از فردا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

در این باره به گوش می‌رسد برانکو تاکید ویژه‌ای دارد که تمرینات از فردا آغاز شود و به همین دلیل هم صبح امروز به تهران آمد اما به دلیل این‌که هنوز مسئولان باشگاه نتوانسته‌اند با بازیکنی قرارداد ببندند و وضعیت بازیکنان سابق این تیم هم مشخص نیست این احتمال وجود دارد که تمرینات سرخپوشان از فردا استارت نخورد.

البته مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا بتوانند بازیکنان را برای حضور در تمرین فردا در درفشی‌فر متقاعد کنند اما با این همه برگزاری اولین تمرین تیم پرسپولیس در روز شنبه 30 خرداد فعلا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

با این همه این احتمال وجود دارد که تمرین پرسپولیس از فردا آغاز شود اما به احتمال فراوان شروع تمرین با بازیکنان کم تعداد خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
اولین تمرین پرسپولیس بدون هادی نوروزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین تمرین پرسپولیس در اردبیل



پرسپولیسی‌ها در اردبیل اردو زده‌اند تا برای لیگ برتر سیزدهم آماده شوند.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در شرایطی که محمد رویانیان در حال مذاکره با بازیکنان مورد نظر علی دایی است، پرسپولیس در اردبیل اردو زده تا بازیکنان فعلی اش را برای لیگ برتر آینده آماده کند. پرسپولیسی ها یکشنبه اولین تمرین خود در اردبیل را برگزار کردند.

اولین تمرین پرسپولیس در اردبیل

اولین تمرین پرسپولیس در اردبیل

اولین تمرین پرسپولیس در اردبیل

اولین تمرین پرسپولیس در اردبیل

اولین تمرین پرسپولیس در اردبیل

اولین تمرین پرسپولیس در اردبیل

منبع:خبرآنلاین