ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ابهامات پرونده ۸۰ هزار دلاری باشگاه استقلال ادامه دارد/چه کسی پول را داده است؟



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

گزارش حراست وزارت ورزش در مورد ریوالدو پرسش‌ها را بیشتر کرد، مثلا اینکه چه کسی ۸۰ هزار دلار را به ریوالدو داد و چه کسی بدون تسویه حساب او را رها کرد تا برود و دست آخر اینکه ۸۰ هزار دلار حالا چه می‌شود

بررسی پرونده ریوالدو در حراست وزارت ورزش اتفاق خوبی بود که طی روزهای اخیر شکل گرفت. البته شاید اولین ورود رسمی حراست در ابعاد رسانه‌ای به باشگاه استقلال باشد که این برای کمیته انضباطی باشگاه استقلال خوب نیست و تبعات منفی دارد.

با این وجود اما نتیجه این ورود تاکنون مشخص نشده است، اینکه امیر مظلومی ایجنت فیفا نیست و همکاری‌اش با استقلال ابهاماتی دارد نه حکم انضباطی محسوب می‌شود و نه اینکه همه پول را ریوالدو گرفته صورت مسئله را پاک می‌کند چرا که هنوز از هشتاد هزار دلار خبری نیست.

در واقع اصل ماجرا همین هشتاد هزار دلار است که بنا به این گزارش دیگر در دسترس نیست یا برای به دست آوردنش باید به اندازه خودش هزینه کرد تا با شکایت این پول را برگرداند.

نکته اینجاست که در این گزارش حتی مسبب این ریخت و پاش  و دود شدن پول هم معرفی نشده و اعلام نشده که چه کسی آن هشتاد هزار دلار را  در زمان اشتباه به حساب ریوالدو ریخته و بدتر از آن اینکه بدون تسویه حساب چگونه پاسپورت و رضایت نامه را گرفته و رفته است؟

مگر بدون حساب و کتاب می‌توان بازیکن را رها کرد تا برود و در باشگاه دیگری به کار مشغول شود؟

 

اخبار ورزشی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
مفقود شدن ۴۰ هزار دلار در باشگاه استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واردات ۳۱ دستگاه پورشه در دقیقه ۹۰ / فهرست اعضای جدید باشگاه ۱۰۰ هزار دلاری های



واردات ۳۱ دستگاه پورشه در دقیقه ۹۰ / فهرست اعضای جدید باشگاه ۱۰۰ هزار دلاری های

بازرگانی - براساس تازه ترین آمار گمرک در مهر ماه 38 دستگاه پورشه به اعضای باشگاه 100 هزار دلاری ها افزوده شد.

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

خبر ممنوعیت موقت واردات خودرو به کشور همزمان شد با انتشار آمار واردات خودرو در مهرماه، بر اساس گزارش گمرک ایران طی مهرماه که به نوعی دقیقه 90 ممنوعیت واردات به حساب می آید بیشترین تعداد واردات خودرو به کشور در مقایسه با ماه های گذشته صورت گرفته است.

براساس آمار گمرک طی مهرماه بالغ بر 3900 دستگاه خودرو به کشور وارد شده است که در این میان بالغ بر 38 دستگاه بیش از 100 هزار دلار در گمرک قیمتگذاری شده اند، با احتساب آمارهای مهرماه طی هفت ماهه نخست امسال تعداد 100 هزاردلاری ها بالغ بر 290 دستگاه می شود که سرجمع ارزش دلاری آنها بالغ بر 40 میلیون دلار است.

براساس گزارش مهرماه از جمع 38 عضو جدید باشگاه 100 هزار دلاری ها، 31 دستگاه پورشه و 6 دستگاه مرسدس بنز و یک دستگاه مازاراتی بوده است، قابل ذکر است که با احتساب آمار مهر ماه تعداد پورشه وارداتی به کشور به 277 دستگاه می رسد که 144 دستگاه آن بیش از 100 هزار دلار قیمت داشته اند، ارزان ترین پورشه وارداتی یک دستگاه کاین مدل 2012 با موتور 3600 سی سی بوده است که در مردادماه با قیمت 56 هزار دلار در گمرک به ثبت رسیده است و گرانترین پورشه وارداتی هم یک دستگاه پانامرای توربو هشت سیلندر بوده که در مهر ماه از طریق بندر لنگه و با قیمتی معادل 210 هزار دلار به کشور وارد شده است./خبرآنلاین

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

قیمت انواع خودرو در بازار ایران