ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ابلاغ سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا


نامه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته در مورد ۳+۱ سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا ابلاغ شد.

خبرگزاری فارس: مهدی تاج اظهار داشت: روز گذشته نامه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر اختصاص ۳+۱ سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا به ما ابلاغ و اعلام شد و به این ترتیب فوتبال ایران فصل آینده ۳ سهمیه مستقیم و یک سهمیه در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت.


ویدیو مرتبط :
گزارشی از نمایندگان ایران در روز دوم لیگ قهرمانان آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اختصاص ۳+۱ سهمیه به ایران در لیگ قهرمانان آسیا



قطر و عربستان ۴ سهمیه گرفتند

اختصاص ۳+۱ سهمیه به ایران در لیگ قهرمانان آسیا

دبیر کل فدراسیون فوتبال از اختصاص ۳+۱ سهمیه باشگاه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار ورزشی - به گزارش فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران از اعلام امتیازات فدراسیون‌ها توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد و گفت:سهیمه ایران نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

مهدی محمد نبی گفت: طبق آخرین  اعلام کمیته رسیدگی به مدارک باشگاه‌های لیگ برتری در AFC، امتیازات فدراسیون‌ها اعلام شد؛ اما پس از بررسی در جلسات تخصصی کنفدراسیون فوتبال آسیا، هفتم آذرماه در کوالالامپور تصمیم گیری نهایی در این خصوص گرفته خواهد شد.

دبیر کل فدراسیون ایران با اشاره به اینکه سهمیه کشورمان نسبت به سال گذشته افزایش داشته گفت: ایران با کسب 813/5 امتیاز ، سهیمه 1+3 را برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا(ACL) کسب کرد.

محمد نبی گفت: ژاپن با 946/8 امتیاز و 4 سهیمه، کره جنوبی با 886/6 امتیاز و 4 سهمیه، عربستان سعودی با 860/5 امتیاز و 4 سهمیه، قطر با 838 امتیاز و 4 سهمیه، چین با 796/7 امتیاز و 1+3 سهمیه، استرالیا با 747 امتیاز و 1+2 سهمیه،امارات با 750/2 امتیاز و 1+2 سهمیه و ازبکستان با 740/8 امتیاز  و 1+1 سهمیه از کمیته رسیدگی به مدارک باشگاه‌های لیگ برتر کسب کردند.

به گزارش فارس، به این ترتیب تیم‌های سپاهان، استقلال، تراکتورسازی از ایران به طور مستقیم در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کنند و صبای قم نیز در پلی آف این رقابت‌ها شرکت می‌کند./فارس