ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ابراهیم زاده: فینالی 6 امتیازی با استقلال داریم



 

 

 

ابراهیم زاده: فینالی 6 امتیازی با استقلال داریم

 

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از دیدار این تیم برابر استقلال به عوان فینالی یاد کرد که ارزش شش امتیاز را دارد.

منصور ابراهیم زاده در مورد دیدار حساس این تیم برابر استقلال ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی سخت و درگیرانه‌ای را برابر استقلال پیش‌رو داریم که این مسابقه با توجه به شرایط جدول ارزشی شش امتیازی دارد.

وی افزود: نام این بازی را هم می‌توان یک فینال گذاشت گرچه تا پایان لیگ 14 فینال دیگر هم پس از این بازی پیش‌رو داریم. البته سپاهان دو بازی کمتر از ما دارد ولی در حال حاضر ذوب آهن و استقلال تیم‌های اول و دوم جدول هستند و امتیاز این بازی می‌تواند برای هر دو تیم سرنوشت ساز باشد.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان شکست استقلال برابر فولاد را عاملی برای انگیزه مضاعف آبی‌پوشان مقابل بازیکنانش دانست و اظهار داشت: ما به نتایج و تیم حریف کاری نداریم و تنها می‌خواهیم در این بازی پیروز شویم تا با امتیاز حساس این مسابقه وارد تعطیلات نیم فصل شویم.

وی در مورد جریمه 30 میلیونی ریالی‌اش از سوی کمیته انضباطی به خاطر تخلفاتش در جریان بازی با مس کرمان تاکید کرد: مسئولان این کمیته براساس مستندات بازی و آیین نامه‌ای که دارند، من را جریمه کردند. البته از اینکه توانستم با ورود به موقع به زمین حق بازیکنان تیم را بگیرم و اجازه ندهم در آن شرایط حساس بازیکنانم اخطار گرفته و مسابقه حساس با استقلال را از دست بدهند، خوشحالم.

ابراهیم زاده در این خصوص خاطرنشان کرد: مسئولان کمیته انضباطی من را جریمه کردند اما آیا محمدرضا خلعتبری را تشویق کردند که جلوی کیوان امرایی را گرفت که داور مسابقه را نزند؟

وی در مورد اتفاقات دیگر دیدار تیمش برابر مس کرمان افزود: مسعود عنایت بهترین جواب را در این خصوص داد که اشتباه نخست داور اعلام پنالتی نادرست به سود تیم مس کرمان بوده است. وقتی یک توپ پنالتی نشده، چگونه باید به مسایل بعد از آن توجه کرد یا وقتی در بازی‌های مهم پنالتی‌های حساس یا توپ‌هایی که به گل مسلم تبدیل می‌شود، نادیده گرفته می شود آیا نقض قانون صورت نگرفته و نباید بازی تکرار شود؟

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به دیدار حساس فرانسه و ایرلند پلی آف جام جهانی 2010 اشاره کرد و افزود: در آن بازی مهم که سرنوشت یک کشور با خطای بازیکن فرانسوی تغییر کرد ولی بازی تکرار نشد. اگر در فوتبال ایران بخواهند یک بازی را تکرار کنند، ابتدا باید بازی استقلال و پرسپولیس را و سپس صبا و مس را تکرار کنند که در جریان این دو مسابقه داوران اشتباهات تاثیرگذارتری نسبت به بازی ما انجام داده اند.

وی در مورد اینکه ممکن است اتفاقات آن بازی در روند رو به رشد تیم ذوب آهن تثیر منفی بگذارد، تصریح کرد: ما به این مسایل فکر نمی‌کنیم و سعی داریم کارمان را به بهترین شکل انجام و با موفقیت جلو برویم. اجازه نمی‌دهیم این شیطنت ها و مشکلات در کار ما خلا ایجاد کند.

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه شهاب گردان به حقش رسید و می‌تواند برای تیم ملی دروازه‌بان تاثیرگذاری باشد، اظهار داشت: وی در این مدت در تمرینات و مسابقات عملکرد خوبی داشت و مستحق حضور در تیم ملی بود، البته برای خلعتبری، طالبی و حدادی‌فر هم آروزی موفقیت می‌کنم، گرچه جای سیدمحمد حسینی که در لیگ برتر 8 گل زده، در تیم ملی خالی است.

وی در مورد اینکه می‌توان به موفقیت تیم ملی در جام‌ملت‌ها امیدوار بود، خاطرنشان کرد: من تنها برای تیم ملی آرزوی موفقیت در این مسابقات را دارم زیرا موفقیت تیم ملی می‌تواند ضمن ایجاد خوشحالی عمومی، به رشد و توسعه همه فوتبال کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در مورد تغییرات هیئت مدیره این باشگاه و تاثیر آن روی این تیم گفت: ما به این مسایل فکر نمی‌کنیم و نکته مهم این است که کارمان را به بهترین شکل انجام دهیم. وقتی یک تیم عملکرد خوبی داشته و نتایج قابل قبولی گرفته است، باید گفت مدیران و هیئت مدیره آن هم قوی بوده‌اند.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور فردا پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.


ویدیو مرتبط :
شاه زاده ابراهیم،شازده ابراهیم، امام زاده ابراهیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال - راه‌آهن جدال تاکتیکی قلعه‌نویی و ابراهیم‌زاده/ محسن ترکی وارد می‌شود



مسابقه استقلال و راه‌آهن,داور بازی استقلال و راه آهن,محسن ترکی


هفته ششم لیگ برتر فوتبال
استقلال - راه‌آهن جدال تاکتیکی قلعه‌نویی و ابراهیم‌زاده/ محسن ترکی وارد می‌شود

در آخرین دیدار هفته ششم لیگ برتر استقلال میزبان تیم راه‌آهن است و داور این دیدار هم برای اولین مرتبه در لیگ برتر سیزدهم قضاوت می‌کند.

به گزارش  فارس، آخرین دیدار هفته ششم لیگ برتر روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی بین دو تیم استقلال و راه آهن سورینت برگزار می‌شود. البته صحبت‌هایی مبنی بر تغییر زمان این بازی مطرح شده و قرار است امروز سازمان لیگ در مورد این مسئله تصمیم گیری کند.

استقلالی‌ها دوست داشتند این دیدار یک روز دیرتر برگزار می‌شد تا خستگی دیدار سنگین آسیایی با بوریرام تایلند از تن آبی‌پوشان بیرون می‌آمد. شاید امروز خواسته استقلالی‌ها اجابت شود.
در دیدار فردا آبی‌پوشان احتمالا هاشم بیک‌زاده و آندرانیک تیموریان را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت.

به این ترتیب امیرقلعه نویی در میانه میدان و جناح چپ دستش خالی‌تر از قبل است. البته شاید او ترکیب استقلال را در این بازی دگرگون کند. زیرا اصلا از بازی تیمش مقابل بوریرام راضی نبود.
استقلال اگر دوست دارد همچنان در صدر جدول ( بدون کسر امتیاز) و یا رده دوم (با احتساب کسر یک امتیاز کمیته انضباطی) بماند باید سه امتیاز را از راه‌آهن بگیرد.

شاگردان منصور ابراهیم‌زاده در این فصل فقط یک پیروزی به دست آورده‌اند این آمار قابل قبولی برای تیمی که هیچ دغدغه‌ای از نظر مالی و امکاناتی ندارد نیست. به خصوص اینکه در این تیم مربی با تجربه و با دانشی مثل منصور ابراهیم‌زاده حضور دارد.
دیدار دو تیم نبرد اندیشه‌های تاکتیکی دو مربی است. ابراهیم‌زاده و قلعه‌نویی به خوبی به تفکرات فوتبالی هم آشنا هستند. البته از نظر بازیکن،  برتری با استقلال است.

در تیم راه آهن حضور سید امین منوچهری، وحید طالب‌لو، پیروز قربانی و فرزاد آشوبی چهار بازیکن سابق استقلال بر جذابیت‌های این بازی اضافه می‌کند. منوچهری که حضوری ناموفق در استقلال داشت می‌خواهد توانایی‌های فنی‌اش را در خط حمله به رخ استقلال و امیر قلعه‌نویی بکشد و وحید طالب‌لو هم انگیز‌های بسیاری دارد تا نشان بدهد از مهدی رحمتی؛ بهترین دروازه‌بان ایران چیزی کم ندارد.

آشوبی بی‌حاشیه از استقلال جدا شد و خیلی مسئله‌ای با این تیم ندارد اما نبرد پیروز قربانی با فرهاد مجیدی هم می‌تواند در میدان دیدنی باشد.
استقلال در این فصل هنوز مساوی نداشته است و روز یکشنبه هم به دنبال پنجمین برد خود است در حالیکه راه آهن در این فصل دو مساوی و دو باخت دارد.

 

شاگردان ابراهیم‌زاده شاید در ابتدا برای نباختن بازی می‌کنند و نیم نگاهی هم به برد در این دیدار خواهند داشت. خستگی بازیکنان استقلال بهترین فرصت برای بازیکنان راه آهن است تا بتوانند دومین بردشان را به دست بیاورد مگر آنکه این تیم جسارت کافی را برای پیروز شدن نداشته باشد.

این مسابقه یک چهره ویژه هم دارد. محسن ترکی داوری که برای اولین مرتبه در لیگ برتر قضاوت می‌کند. ترکی در این فصل به دلیل اینکه در تست آمادگی جسمانی پیش از فصل به دلیل مصدومیت شرکت نکرده بود در هفته‌های قبل مجوز قضاوت نداشت و بعد از قبولی در آزمون مجدد این مجوز را به دست آورده است./فارس