ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ابراهیم‌زاده: اهالی فوتبال دیوانه هستند


سرمربی پیکان تهران گفت: یک بازی مهم مقابل نفت داریم. امیدوارم بتوانیم مقابل این تیم خوب بازی کرده و با انجام یک فوتبال خوب سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

خبرگزاری ایسنا: منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت تهران اظهار کرد: در ابتدا می‌خواهم از شما خبرنگاران تشکر کنم که در روز تعطیل با جان و دل کار می‌کنید. باید بگویم همه اهالی فوتبال دیوانه هستند و به نوعی تعطیلی ندارند.

وی افزود: ما فردا یک بازی مهم مقابل نفت داریم. امیدوارم بتوانیم مقابل این تیم خوب بازی کنیم و با انجام یک فوتبال خوب سه امتیاز بازی را کسب کنیم. مسیر ما مشخص است و ما به دنبال کسب موفقیت هستیم.

وی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه چه زمانی مشکل بحرانی تیمش حل خواهد شد گفت: مطمئنا مشکل ما با توجه به بازیکنانی که داریم در آینده نزدیک حل خواهد شد باید در این زمینه بیشتر کار کنیم.

وی به داور بازی دیدار تیمش برابر استقلال اشاره کرد و گفت:‌ اگر در آن بازی علیرضا فغانی داور بود آیا به نظر شما برای ما در دقیقه 9 پنالتی نمی‌گرفت و یا صحنه‌ای که روی دقیقی خطا شد را پنالتی تشخیص نمی‌داد؟ مطمئنا پنالتی اعلام می‌کرد و ما نتیجه دیگری به غیر از صفر صفر رقم می‌زدیم. داور در بازی مقابل استقلال اشتباهات زیادی داشت و حتی می‌توانست در دقیقه 43 برای استقلال هم پنالتی بگیرد.


ویدیو مرتبط :
شاه زاده ابراهیم،شازده ابراهیم، امام زاده ابراهیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ابراهیم‌زاده توافقی از تیم فوتبال پیکان جدا شد



اخبار,اخبارورزشی,فدراسیون فوتبال,سرمربیگری تیم امید

 

 اخبار ورزشی  - ابراهیم‌زاده توافقی از تیم فوتبال پیکان جدا شد

سرمربی تیم فوتبال پیکان به صورت توافقی از این تیم جدا شد.

به گزارش  فارس منصور ابراهیم‌زاده امروز جلسه‌ای با مسئولان باشگاه پیکان برگزار کرد و به صورت توافقی از هدایت این تیم جدا شد.

ابراهیم‌زاده در 15 هفته گذشته نتوانسته بود نتایج خوبی با پیکان کسب کند و هیأت‌مدیره هم از نتایج او رضایت نداشت.

قرار است سرمربی پیکان تا عصر فردا از بین گزینه‌های مطرح شده انتخاب شود.

صمد مرفاوی، یحیی گل‌محمدی، پرویز مظلومی و اصغر مدیر‌روستا از جمله گزینه‌های باشگاه پیکان برای سپردن هدایت این تیم هستند.

همچنین صحبت از زلاتکو کرانچار می‌شود که به علت صحبت‌هایی که او با مسئولان فدراسیون فوتبال برای پذیرفتن پست سرمربیگری تیم امید انجام داده است به نظر می‌رسد شانس این گزینه کمتر باشد.


 اخبار ورزشی  - فارس