ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ابراهیمی: به هواداران ملوان توهین نکردم


هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: دیگر زمان شادی برای برد روز گذشته مقابل ملوان نیست و باید از امروز تمرینات خود را برای دیدار با ذوب‌آهن آغاز کنیم.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت باشگاه استقلال، امید ابراهیمی درباره عملکرد استقلال در دیدار مقابل سیاه‌جامگان مشهد و ملوان انزلی گفت: فکر می‌کنم در دو بازی ابتدایی لیگ نمایش خوبی داشتیم و توانستیم هر 3 امتیاز این بازی‌ها را با ارائه بازی‌های تماشاگر پسند کسب کنیم. مطمئناً هواداران استقلال از این نمایش لذت می‌برند اما نباید در باد برد این دو بازی باشیم.

وی افزود: دیگر زمان شادی برای برد روز گذشته نیست و باید از امروز تمرینات خود را برای دیدار با ذوب‌آهن آغاز کنیم تا بتوانیم به پیشرفت‌مان ادامه دهیم. راه سختی پیش روی داریم و همچنان 28 بازی سخت پیش روی استقلال است که باید برای موفقیت در لیگ با قدرت در تمام بازی‌ها به میدان برویم. باید در پایان فصل هواداران را خوشحال کنیم چون آنها سرمایه‌های اصلی ما هستند.

هافبک استقلال با اشاره به دیدار با ملوان عنوان کرد: ملوان تیم بسیار خوب و سرسختی است و با حضور امیر قلعه‌نویی به این تیم شخصیت داده است. دوست داشتیم که این بازی را ببریم که خدا را شکر توانستیم این کار را انجام دهیم.

ابراهیمی با بیان این موضوع که از دریافت کارت زرد از سوی داور متعجب شده بود، گفت: داور بازی به من گفت که من به هواداران ملوان توهین کرده‌ام، در حالی که به هیچ وجه این کار را انجام ندادم چون با هیچکسی مشکل ندارم. من و چند تن از بازیکنان استقلال برای انجام شادی گل به سمت عکاسان رفتیم که هواداران انزلی نیز با فاصله زیادی پشت سر آنها بودند. من هرگز قصد توهین به آنها را نداشتم و تنها در حال انجام شادی گل بودم.

وی درباره تقدیم شادی گلش به خسرو حیدری تصریح کرد: خسرو اولین بازی خود را در این فصل برای استقلال انجام می داد و تصمیم گرفتم پس از به ثمر رسیدن گل، شادی گلم را با او تقسیم کنم. به همین دلیل سمت وی رفتم و این شادی گل را به مناسبت تولد دخترش با او انجام دادیم.

ابراهیمی در پایان گفت: روز خبرنگار را به همه خبرنگاران تبریک می‌گویم. خبرنگاران افراد زحمتکشی هستند که باید قدردان حضور آنان در عرصه‌های مختلف بود.


ویدیو مرتبط :
تکذیب دانشمند( من توهین نکردم )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توهین هواداران ملوان به داور


هواداران تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در اواخر نیمه اول دیدار تیم‌شان برابر پرسپولیس با مأموران نیروی انتظامی حاضر در ورزشگاه آزادی درگیر شدند.

خبرگزاری تسنیم: هواداران تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در اواخر نیمه اول دیدار تیم‌شان برابر پرسپولیس با مأموران نیروی انتظامی حاضر در ورزشگاه آزادی درگیر شدند.

در اواخر نیمه اول دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان و هنگامی که داور بازی در صحنه‌ای به نفع پرسپولیس سوت زد هواداران ملوان در اقدامی عجیب به شدت به بیژن حیدری، داور بازی توهین کرده و ناسزا گفتند.

شدت این توهین‌ها به حدی بود که سرمربی ملوان از هواداران تیمش خواست دست از توهین‌ها بردارند. هواداران ملوان با شعار «داوری پولکی» علیه داور موضع گرفتند. این مسئله باعث شد تا نیروی انتظامی وارد عمل شود اما هواداران ملوان حتی با نیروی انتظامی هم درگیر شدند.

* در اقدامی جالب هواداران ملوان پس از اینکه به پرسپولیسی‌ها ناسزا گفتند، علیه رضا شاهرودی هم شعار دادند.

* در اواخر نیمه اول برانکو ایوانکوویچ در صحنه‌ای به شدت به عملکرد داور اعتراض کرد.

* برخی از افرادی که در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی بودند با کارلوس کی‌روش عکس سلفی گرفتند.

* در بین دو نیمه بازیکنان ذخیره دو تیم در زمین ماندند و خودشان را گرم کردند.