ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ابراهیموویچ محروم شد


ستاره سوئدی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به خاطر انتقاد اخیرش از یکی از داوران لیگ دسته اول فوتبال فرانسه چهار جلسه از همراهی پاریسی‌ها محروم شد.

خبرگزاری تسنیم: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه زلاتان ابراهیموویچ را به دلیل انتقاد ماه گذشته‌اش از داور بازی PSG و بوردو چهار جلسه از همراهی مدافع عنوان قهرمانی لوشامپیونه محروم کرد.

ایبرا پس از آن بازی که در آن در خانه بوردو با نتیجه 3 بر 2 تن به شکست داد، از کوره در رفت و خشم و اعتراض خود را از تصمیماتی که داور علیه تیم او گرفت، با صحبتی که با داور چهارم داشت، نشان داد. ابراهیموویچ در صحبت‌هایش با داور چهارم به لیونل ژافردو، داور بازی و یکی از کمک‌های او توهین و از لفظی ناشایست برای توصیف فرانسه استفاده کرد.

ستاره پیشین تیم‌های میلان و بارسلونا که ظاهراً صدایش توسط یکی از دوربین‌های نزدیک به او ضبط شده، گفته است: لعنتی‌‌ها بیدار شوید. شما در در لیگ آماتورها کار نمی‌کنید. بیدار شوید! من در طول 15 سال دوران بازیگری‌ام هرگز چیزی نظیر اتفاقاتی که در این بازی رخ داد، ندیده بودم. هرگز چنین داوری که در این کشور لعنتی وجود دارد، ندیده بودم. شما لیاقت ندارید که پاری‌سن‌ژرمن در لیگ‌تان بازی کند.

ابراهیموویچ مدتی بعد و پس از آنکه وزیر ورزش فرانسه از او خواست بابت اظهاراتش عذرخواهی کند، ابراز تأسف کرد اما این کار برای فرار او از مجازات کافی نبود و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه او را از چهار بازی بعدی PSG محروم کرد. ایبرا می‌تواند در بازی شنبه هفته آینده پاری‌سن‌ژرمن برابر باستیا در فینال جام اتحادیه بازی کند، چرا که محرومیتش از دو هفته آینده آغاز می‌شود اما او بازی‌های PSG در لوشامپیونه برابر تیم‌های نیس، لیل، متز و نانت را از دست می‌دهد و پس از آن برای حضور در سه بازی آخر فصل بازخواهد گشت.


ویدیو مرتبط :
سوتی علی دایی ! محروم مصدوم نه مصدوم محروم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زلاتان ابراهیموویچ با رای یوفا محروم شد


مهاجم سوئدی تیم فوتبال پاری سن‌ژرمن با رای کمیته انضباطی فیفا از بازی بعدی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا محروم شد.

خبرگزاری فارس: زلاتان ابراهیموویچ، ستاره تیم ملی فوتبال سوئد از چهره‌هایی است که در چند روز اخیر به دلیل رخ دادن اتفاق‌هایی به شدت مورد توجه رسانه های اروپایی قرار گرفته است.

مهاجم تیم پاری سن ژرمن در دیدار تیمش مقابل چلسی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در دیدار برگشت که در لندن برگزار شد، با زدن یک تکل محکم روی پای اسکار، بازیکن چلسی با کارت قرمز داور مواجه شد و از زمین مسابقه اخراج شد.

وی پس از بازگشت به فرانسه نیز با اظهار نظری عجیب به مردم فرانسه توهین کرد و مورد انتقاد هواداران پاری سن ژرمن و فرانسوی ها قرار گرفت.

امروز کمیته انضباطی یوفا در مورد پرونده این بازیکن جلسه ای را برگزار کرد و اعلام کرد این بازیکن در فصل بعدی لیگ قهرمانان اروپا با هر تیمی که باشد در مسابقه اول نمی تواند برای تیمش بازی کند و در واقع با یک جلسه محرومیت در لیگ قهرمانان اروپا مواجه شد.

در مورد توهین زلاتان به فرانسوی ها نیز گفته می شود یک رای سنگین در انتظار این بازیکن سوئدی است و به احتمال فراوان وی از چهار بازی بعدی نیز محروم خواهد شد.