ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ابراز پشیمانی بهداد سلیمی بعد از 2 سال


نائب‌قهرمان فوق‌سنگین وزنه‌برداری جهان گفت: 2 سال پیش نباید مقابل مربی‌ام کورش باقری می‌ایستادم.

خبرگزاری فارس: بهداد سلیمی که در یک برنامه تلویزیونی گفت‌وگو می‌کرد در مورد کورش باقری گفت: باقری از بهترین مربیان ایران است و شکی در این موضوع نیست و نتایجی که به دست آورد این موضوع را نشان می‌دهد. من از لحاظ فنی با او مشکل نداشته و ندارم اما یکسری مسائل داخلی وجود داشت که باعث عدم همکاری ما در تیم ملی شد.

وی ادامه داد: هنوز بر سر حرف‌هایم هستم اما اگر 2 سال پیش بود در قبال مسائلی که پیش آمد شاید جور دیگری رفتار می‌کردم تا آن مشکلات پیش نیاید. در آن زمان جوان بودم و ناپخته، اما الان تجربه بیشتری دارم. قبول دارم که صد در صد نباید جلوی مربی‌ام می‌ایستادم.

سلیمی در پاسخ به این سؤال که آیا قصد ورود به دنیای سیاست را دارد یا نه، گفت: در حال حاضر برای این موضوع برنامه‌ای ندارم و می‌خواهم تمام تمرکزم را روی وزنه‌برداری بگذارم.

نائب‌قهرمان جهان در مورد وضع مالی‌اش گفت: وضعیت مالی‌ام خوب است. حدود 2 میلیون و 500 هزار تومان از صندوق حمایت می‌گیرم و زمانی که در اردو باشیم ماهی یک میلیون و 800 هزار تومان دریافتی دارم. البته حدود 5 ماه است که از صندوق به ما حقوقی داده نشده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا این حقوق برای زندگی‌اش کافی است‌، گفت:‌خدا را شکر مشکلی وجود ندارد چون از جاهای دیگر هم به من برسد.

سلیمی در مورد برنامه آینده‌اش گفت: اگر مصدوم نشوم برنامه‌ام این است تا المپیک 2016 وزنه بزنم. به این دلیل می‌گویم مصدوم نشوم چون وزنه‌برداری رشته انفجاری است و مصدومیت در آن زیاد است چون باید ناگهان وزنه را بالای سر برد.

وی در پایان با اشاره به ازدواج با خواهر یکی از دوستانش، در مورد حضور همسرش در مسابقات قهرمانی جهان گفت: با حضور همسرم در این مسابقات و به خصوص حرکات دوضرب آرامش گرفتم و تمرکز بیشتری داشتم.


ویدیو مرتبط :
ابراز پشیمانی رهبر اسلام ستیزان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی حماسه ای دیگر آفریدند/ ایران پس از ۹ سال قهرمان آسیا شد



بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی حماسه ای دیگر آفریدند/ ایران پس از ۹ سال قهرمان آسیا شد

 ,تیم ملی وزنه برداری,بهداد سلیمی ,سجاد انوشیروانی,اخبار,اخبار ورزشی

 

 تیم ملی وزنه برداری کشورمان قهرمان آسیا شد.

بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی، دو دلاور مرد دسته فوق سنگین وزنه برداری ایران، حماسه ای دیگر آفریدند و با کسب مدال های طلا و نقره دسته 105+ کیلوگرم مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا، اسباب قهرمانی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در کره جنوبی را فراهم کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، در شرایطی که رقابت نزدیک و میلیمتری تیم ملی وزنه برداری ایران و کره جنوبی برای قهرمان شدن در آسیا، به آخرین حرکت دوضرب وزنه بردار کره ای رسیده بود، سانگ گان جون وزنه 250 کیلویی را انداخت تا تیم ملی وزنه برداری کشورمان تنها با یک امتیاز برتری نسبت به کره جنوبی و با امتیاز 501، پس از 9 سال قهرمان آسیا شود./خبرآنلاین


نتایج دسته فوق سنگین

1- بهداد سلیمی (206+ 245) در مجموع 451

2- جئون سانگ گوئن (200+ 237) در مجموع 437

3- سجاد انوشیروانی (193+ 238) در مجموع 431