ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ابراز علاقه کی‌روش به موسیقی ‌آذربایجانی


سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از حضور در کنسرت موسیقی ‌آربایجانی گفت: عاشق موسیقی شما هستم.

خبرگزاری فارس: کارلوس کی‌روش عصر امروز با وجود حضور تیم ملی در اردوی آماده‌سازی به تالار وحدت رفت و شاهد برگزاری کنسرت موسیقی ‌آذربایجانی بود.

بعد از حضور کی‌روش در کنسرت او به شدت از سوی حاضران در تالار وحدت تشویق شد.

در پایان مراسم حاضران در سالن در اطراف کی‌روش حاضر شدند و ضمن گرفتن عکس سلفی بابت حضور سرمربی تیم ملی به وی خوشامد می‌گفتند.

کی‌روش هم در پاسخ به ابراز علاقه حاضران در کنسرت آذربایجانی گفت: عاشق موسیقی شما هستم.

با توجه به اجرای موسیقی آذربایجانی اکثر حاضران در این مراسم طرفدار تراکتورسازی بودند که آنها در حضور کی‌روش علاقه خود را به تراکتورسازی نشان می‌دادند و نام این تیم را بیان می‌کردند که کی‌روش هم در واکنش گفت: حتما حواسم هست.

علاقه کی روش به موسیقی ‌آذربایجانی +عکس

علاقه کی روش به موسیقی ‌آذربایجانی +عکس

علاقه کی روش به موسیقی ‌آذربایجانی +عکس


ویدیو مرتبط :
ابراز علاقه سگ ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ابراز علاقه کی‌روش برای هدایت تاتنهام


سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که 5 سال است از لیگ برتر انگلیس دور بوده، علاقه خود را برای در دست گرفتن هدایت تاتنهام در ادامه فصل جاری ابراز کرده است.

ایسنا: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که 5 سال است از لیگ برتر انگلیس دور بوده، علاقه خود را برای در دست گرفتن هدایت تاتنهام در ادامه فصل جاری ابراز کرده است.

مسئولان باشگاه تاتنهام پس از اینکه آندره ویاش بواش را به دلیل عملکرد ضعیف و بعد از شکست خانگی سنگین مقابل لیورپول اخراج کردند، به دنبال گزینه‌ای جدید برای سپردن هدایت تیم خود هستند.

کارلوس کی‌روش که با بخش ورزشی بی‌بی‌سی گفت‌وگویی را انجام داده ابراز کرده که یکی از رویاهای او بازگشت به لیگ برتر انگلیس و مربی‌گری در این کشور است.

سرمربی تیم ملی گفت: تاتنهام باشگاهی است که من واقعا آن را تحسین می‌کنم و همیشه برای آن احترام قائل بودم. یکی از رویاهای مربی‌گری من بازگشت به فوتبال انگلیس است. در زمان حضورم در منچستر واقعا خوشحال بودم و بهترین و مهم‌ترین دوره کاری من هم در لیگ این کشور بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا علاقه‌مند به حضور در تاتنهام است گفت: "قطعا".

مربی 60 ساله پرتغالی در حال حاضر ایران را برای حضور قدرتمند در جام جهانی 2014 برزیل که چهارمین حضور این کشور در این تورنمنت معتبر است آماده می‌کند، بنابراین یک انتخاب سخت می‌تواند در این روزها پیش روی کی‌روش باشد و او را با چالشی بزرگ مواجه کند. پیشنهادی که ممکن است همیشه به او داده نشود.

از آن سو انتخاب یک مربی بزرگ برای رییس تاتنهام هم ماموریتی سخت است. او به خاطر انجام خریدهای زیاد در این فصل (بیش از 86 میلیون پوند که از طریق فروش گرت بیل به رئال مادرید حاصل شد) تحت فشار است.

کی‌روش در مدت حضورش در منچستریونایتد، رئال مادرید و تیم ملی پرتغال با نام‌های بزرگی کار کرده، در حالی که او توانایی استفاده بیش از حد از امکانات محدود را با عملکرد خوب خود در تیم ملی ایران نشان داده است.

در صورت توافق کی‌روش با تاتنهام او برای نخستین بار سرمربی یکی از تیم‌های لیگ برتر انگلیس خواهد شد و جای هم‌وطن خود را در این تیم خواهد گرفت.