ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ابراز تمایل اولیویرا به جدایی از تراکتورسازی


در جلسه امروز مدیرعامل و سرمربی تیم زتراکتورسای تونی اولیویرا نسبت به جدایی ابراز تمایل کرد و قرار شد درخواست خود را به صورت کتبی ارائه دهد.

خبرگزاری فارس: در جلسه امروز مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال تراکتورسای تونی اولیویرا نسبت به جدایی ابراز تمایل کرد و قرار شد درخواست خود را به صورت کتبی ارائه دهد.

سعید عباسی و تونی اولیویرا عصر امروز تشکیل جلسه دادند. در این جلسه طرفین در مورد ادامه همکاری صحبت کردند که اولیویرا اعلام کرده به دلیل مشکلاتی که دارد خواهان جدایی است.

مدیرعامل تراکتورسازی هم هر گونه قطع همکاری را منوط به نظر هیات مدیره دانسته و از او خواسته نظرش را به صورت کتبی به باشگاه ارائه دهد تا هیات مدیره در این مورد تصمیم بگیرد. قرار است اولویرا اگر تمایل به جدایی دارد نظرش را به صورت کتبی بدهد و آن وقت باشگاه با بررسی شرایط او و تصمیم هیات مدیره اقدامات لازم را انجام دهد.

مدیرعامل تراکتورسازی با اعلام این خبر به خبرنگار فارس اعلام کرد: هنوز هیچ چیز قطعی نیست و هیچ تصمیمی در رابطه با جدایی تراکتورسازی گرفته نشده است. هر تصمیمی برای قطع همکاری با سرمربی پرتغالی منوط به نظر هیات مدیره است.


ویدیو مرتبط :
مبلغ قرارداد تونی اولیویرا با تراکتورسازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولیویرا خواهان جدایی از تراکتورسازی شد


سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در جلسه با مدیرعامل باشگاه طی نامه‌ای اعلام کرد که به دلیل مشکلات خانوادگی، خواهان جدایی است.

خبرگزاری فارس: سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در جلسه با مدیرعامل باشگاه طی نامه‌ای اعلام کرد که به دلیل مشکلات خانوادگی، خواهان جدایی است.

تراکتورسازی عصر امروز موفق شد ملوان را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و به شرایط خود در لیگ برتر بهبود ببخشد.

قبل از برگزاری این مسابقه، اولیویرا در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل حاضر شد و در مورد آینده کاری خود صحبت کرد.

اولیویرا نامه‌ای به عباسی ارائه کرده که طی آن به دلیل مشکلات خانوادگی، احتمال جدایی‌اش از این تیم را اعلام کرده است.

در همین راستا، تصمیم‌گیری در این مورد به جلسه روز چهارشنبه موکول شده تا هیأت مدیره باشگاه هم در این رابطه اعلام نظر کند.

اولیویرا به دلیل مشکلات خانوادگی، اعلام کرده ادامه کار برایش سخت است، به همین خاطر تمایل به جدایی دارد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اعلام کرد: باید روز چهارشنبه در این رابطه تصمیم‌گیری شود.