ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آیا پرسپولیس برانکو شخصیت قهرمانی دارد؟


پرسپولیس در جام شهدا برابر صبای قم شکست خورد و بعد از نزدیک به 4 سال ، همچنان در حسرت جام ماند.

خبرآنلاین: آخرین باری که پرسپولیسی ها یک افتخار جدی آوردند ، قهرمانی  حذفی جام 89-90 بود. جامی که قرمزها با همین علی دایی بدست آوردند. آنها که از سال 87 تا به حال قهرمان لیگ نشده اند ، آخرین باری که یک قهرمانی بدست آوردند ، تورنمنت چهارجانبه ولایت بود. کاپی که سال 90 با حمید استیلی گرفتند اما از آن روز تا به حالا دیگر هیچ جامی بدست نیاوردند.

حام شهدا و در غیاب استقلال شاید فرصتی بود تا جوانان برانکو بتوانند تمرین قهرمانی کنند. آنها که پیشتر با بدشانسی ، با شکست برابر یحیی گل محمدی از رسیدن به فینال باز ماندند و نتوانستند به فینال و به بازی با استقلال برسند ، امید داشتند با بردن تیم دایی ، بتوانند قهرمان باشند. برانکو که تیمش راه افتاده و موتورش روشن شده است ، در این بازی اما خیلی ساده به تیم علی دایی باخت. عصبی شدن کامیابی نیا و اخراج ناگهانی اش هم شرایط دشوار این تیم در بازی را بیش از قبل کرد.

برانکو اما بعد از بازی ، بار دیگر از قهرمانی سخن گفت. او که در کارنامه اش غیر از موفیقت صعود به جام جهانی ، قهرمانی لیگ کرواسی ، قهرمانی لیگ چین را هم دارد ، می گوید بدون نیاز به هیچ بازیکنی ، با همین جوانان تیمش می خواهد پرسپولیس را قهرمان کند. او اعتقاد دارد اگر مشکلات برای گلر تیم ایجاد نمی شد ، در درون دروازه هم تغییری در تیمش نمی داد. با این وجود ، اشتباهات تیم برانکو در این فینال نچندان حساس ، برای تیمی که همه رقابت های سرنوشت ساز دهه 90 خود را باخته است ، این نتیجه و این اتفاق کمی ترس آور بود. از تیم برانکو تنها یک نفر هست که تجربه قهرمانی لیگ را دارد. محسن بنگر 36 ساله که این تجربه را از سپاهان با خود به ارمغان آورده اما هیچ گاه با پرسپولیس ، در لیگ موفق نشده است.

برانکو شاید بیش از همه از اتفاقات بازی ترسیده باشد. او اگرچه تیمی جوان و جسور دارد اما بچه هایش احساساتی می شوند و گاه رفتارهای هیجانی شان ، اگرچه هواداران را به وجد می آورد اما ناکامی برای تیم به همراه می آورد. پرسپولیس که انگار مدتهاست با جام نگرفتن خو گرفته ، این دلهره را در دل هواداران و البته سرمربی اش ایجاد می کند. اینکه شاید این تیم شخصیت قهرمانی را نداشته باشد.


ویدیو مرتبط :
برانکو در راه پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برانکو ایوانکوویچ: پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد/ تا ثانیه آخر برای قهرمانی می‌جنگیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم که پرسپولیس بعداز شکست برابر نفت دوباره امروز بازی خوبی به نمایش گذاشت و به شرایط قهرمانی برگشت و نشان دادیم که پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد.

به گزارش مهر، در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری چهار بر دو تیم پرسپولیس به پایان رسید.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعداز این بازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: از این نتیجه بسیار خوشحال هستم و به تمام بازیکنان تیمم افتخار می کنم چراکه آنها امروز خیلی خوب کار کردند و برنامه های مارا به خوبی در زمین اجرا کردند.

وی سپس با اشاره به اینکه برگشتن دوباره به شرایط فعلی بعد از شکست مقابل نفت قابل تقدیر است، گفت: ما امروز خیلی خوب کار کردیم و بازی خوب و پرگلی نیز از خود به نمایش گذاشتیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه با بیان اینکه گسترش فولاد نیز امروز بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت، گفت: تیم تبریزی امروز موقعیت های خوبی داشت که ما اجازه ندادیم آنها به اهداف خود برسند.

وی با بیان اینکه بازیکنان پرسپولیس در طول فصل روند خوبی داشتند، افزود: قهرمانان واقعی پرسپولیس بازیکنانی بودند که در طول فصل نهایت تلاش خود را به کار گرفتند.

برانکو سپس با اشاره به حضور تماشاگران هر دو تیم در ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: حضور این تماشاگران برای ما انرژی مثبتی بود و باعث شد تا نتیجه به نفع ما رقم بخورد، تماشاگران پرسپولیس امروز مسافت زیادی را طی کرده بودند و خود را به تبریز رسانده بودند و فضا را برای ما مناسب کرده بودند.

وی سپس با تاکید بر اینکه تا ثانیه آخر برای قهرمانی می‌جنگیم، گفت: گسترش واقعا حریف سرسختی برای ما بود و خیلی خوشحالم و به بازیکنانم تبریک می گویم که موفق شدیم این بازی را پیروز شویم.

 



سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه پرسپولیس در نیم فصل دوم خیلی بهتر کار کرد، گفت: تمرکز و تعادل تیم پرسپولیس در بازی امروز باعث شد گسترش فولاد نتواند خوب بازی کند و شکست بخورد.

برانکو ایوانکوویچ با اشاره به اینکه ما امروز خیلی بهتر از گسترش فولاد بودیم، ابراز داشت: گسترش فولاد امروز خوب و جوانمردانه بازی کرد و من به آنها تبریک می گویم.