ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آیا ملی‌پوشان استقلال به اردوی تیم ملی خواهند رفت؟



اخبار,اخبار ورزشی,ملی‌پوشان استقلال


اخبار ورزشی - موافقت استقلال با حضور ملی‌پوشانش در تیم ملی

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت که با اجازه مدیرعامل و سرمربی، ملی‌پوشان این تیم در اردوی تیم ملی حاضر خواهند شد.

علی امیری درباره حضور ملی‌پوشان استقلال در اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی اظهار داشت: با موافقت علی فتح‌الله‌زاده و امیر قلعه‌نویی، ملی‌پوشان استقلال می‌توانند به اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی بروند.

به نقل از تسنیم، وی افزود: با وجود اینکه برای بازی روز چهارشنبه مقابل الریان قطر، بازیکن نداریم و شاید تعداد بازیکنان‌مان به 11 نفر هم نرسد، فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی اجازه دادند به خاطر منافع تیم ملی، ملی‌پوشان استقلال به اردوی تیم ملی اضافه شوند. شب گذشته پاسپورت آندرانیک تیموریان، امیر حسین صادقی، هاشم بیک‌زاده و خسرو حیدری را به آنها تحویل دادیم تا اقدامات لازم برای سفر به آفریقای جنوبی انجام شود.
اخبار ورزشی - تسنیم


ویدیو مرتبط :
‫اختصاصی سفر ملی پوشان به دوحه برای دیدار با تیم ملی قطر‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حواشی اردوی تیم ملی؛ تماشای بازی استقلال



فدراسیون فوتبال , هادی عقیلی , تیم ملی

 

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ایران که در اردوی تدارکاتی دبی به سر می برد، بعدازظهر روز شنبه تمرین شادابی را در زمین چمن باشگاه ایرانیان دوبی زیرنظر کادر فنی برگزار کرد.

در این تمرین هر 19 بازیکن حاضر در اردو حضور داشتند و هادی عقیلی که روز گذشته به اردو پیوست، با علیرضا شهاب فیزیوتراپیست تیم به ریکاوری پرداخت زیرا روز جمعه با تیمش العربی قطر در لیگ باشگاه های آن کشور بازی کرده بود.

بازیکنان در این تمرین که از ساعت 16 به وقت محلی به مدت 90 دقیقه انجام شد، ابتدا زیرنظر مک درموت مربی بدنساز تیم ملی بدن های خود را گرم کردند و سه دروازه بان حاضر در اردو نیز تمرینات تخصصی را زیرنظر دن گاسپار مربی دروازه بان ها انجام دادند.

در ادامه، بازیکنان به دو گروه تقسیم شده و در نیمی از زمین به بازی و مرور تاکتیک های موردنظر کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی کشورمان پرداختند. سیموئز و امید نمازی مربیان تیم ملی نیز بر تمرین نظارت داشتند. حضور بازیکنان به ویژه جوانانی که کمتر در اردوهای تیم ملی حضور داشتند، در این تمرین بسیار با انگیزه و پرنشاط بود. در دقایق پایانی تمرین، بازیکنان با نظر کی‌روش به زدن ضربه آزاد به سمت دروازه پرداختند.

اعضای تیم ملی بلافاصله پس از تمرین به اتاق های خود رفتند تا مسابقه تیم های استقلال ایران و الاتفاق عربستان را تماشا کنند. ساعت صرف شام شنبه شب نیز به همین دلیل یک ساعت به عقب انداخته شد.