ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آیا شرکتی که با مدیرعامل پرسپولیس قرارداد بسته و حالا او را به زندان انداخته، وجود خارجی داشته؟!



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه پرسپولیس


 اخبار ورزشی -   آیا شرکتی که با مدیرعامل پرسپولیس قرارداد بسته و حالا او را به زندان انداخته، وجود خارجی داشته؟!

اصلی‌ترین شاکی سیاسی ، مدعی شده‌اند مدیرعامل پرسپولیس به دلیل قراردادی که آن را «کاغذ پاره» خوانده بود، بازداشت شده و بازداشت وی هم یکی، دو ماه به طول می‌انجامد!

تازه‌ترین مشكل سرخپوشان  بازداشت حمیدرضا سیاسی مدیرعامل باشگاه است که گفته می‌شود به‌خاطر برخی مسائل اقتصادی و البته موضوع فسخ قرارداد پرسپولیس با اسپانسر خود یعنی «شرکت بهنام پیشروی کیش» رخ داده است؛ پرونده‌ای که سیاسی در قامت رئیس هیات‌مدیره وقت، یکی از اصلی‌ترین افراد تصمیم‌گیرنده در مورد آن بوده است. در همین بین، نمایندگان شرکت بهنام پیشروی کیش که گویا اصلی‌ترین شاکی سیاسی محسوب می‌شود، مدعی شده‌اند مدیرعامل پرسپولیس به دلیل قراردادی که آن را «کاغذ پاره» خوانده بود، بازداشت شده و بازداشت وی هم یکی، دو ماه به طول می‌انجامد!

 داستان از کجا شروع شد؟
قهرمان شجاعی، وکیل این شرکت در گفت‌وگو با «دنیای اقتصاد» در مورد مسائل به وجود آمده پیرامون فسخ قرارداد که منجر به بازداشت سیاسی شد، می‌گوید: «مشکل از آنجا آغاز شد که باشگاه بعد از قرارداد با موکل من همزمان به‌صورت موازی با چند شرکت دیگر از جمله شرکت sis و شرکت جنسیس نیز قرارداد بست. این کارمثل این است که ماشین یا آپارتمانی به چند نفر فروخته شود. ما به محض فهمیدن این موضوع نامه‌ای سه صفحه‌ای برای سیاسی نوشتیم تا درباره اتفاقات رخ داده تعیین تکلیف کنیم حتی رونوشتی از این نامه را به امیر خادم و وزارت ورزش فرستادیم ولی این‌گونه به نظر می‌رسید که اراده‌ای برای ارائه پاسخ در نزد آقایان وجود نداشت.»

 پاسخ به یك ابهام قدیمی
شجاعی درخصوص این سوال که گفته می‌شود شرکت بهنام پیشروی کیش قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس وجود خارجی نداشته و بعد از بستن قرارداد به ثبت رسیده می‌گوید: «اینکه این موضوع مطرح شده اهمیت چندانی ندارد و مشکلی را حل نمی‌کند، چرا که وزارت ورزش و نماینده آن و حتی باشگاه پرسپولیس باید قبل از عقد این قرارداد شایستگی این شرکت را احراز می‌کردند که این اتفاق نیفتاد و آنها در این مورد اهمال کرده‌اند.»

 

او در توضیح حرفش، مثالی را هم مطرح می‌كند: «چطور وقتی که شخصی می‌خواهد آپارتمانی که هنوز ساخته نشده را پیش‌خرید کند بابت این موضوع پول پرداخت می‌کند؟ در این شرایط لابد خریدار هم باید بپرسد من بابت چه چیزی باید در این مرحله پول پرداخت کنم؟»

  10 میلیارد ضرر كرده‌ایم
شجاعی با تاکید براینکه از بازپرسی و روند کلی رسیدگی به تخلف سیاسی چیزی نمی‌داند، می‌گوید: «قطعا تا زمان روشن شدن موضوع و تکمیل تحقیقات، ایشان در بازداشت به سر می‌برد. طبق شرایط صدور بازداشت موقت، قانون می‌گوید آن شخص باید حدود یک ماه در بازداشت باشد.» وکیل بهنام پیشرو درخصوص تخمین ضرر و زیان این شركت از ناحیه باشگاه پرسپولیس نیز گفت: «طبق قراردادمان قرار بود ما چیزی حدود 30 میلیارد تومان به این باشگاه تزریق کنیم، اما با توجه به شرایط پیش آمده چیزی حدود 10 میلیارد تومان ضررو زیان ما از بابت فسخ این قرارداد می‌شود که درصورت احراز این موضوع از طرف دادگاه ما این رقم را از این باشگاه درخواست خواهیم کرد.»


  اخبار ورزشی  - دنیای  اقتصاد


ویدیو مرتبط :
کسی که با وجود معلولیت، در 18 سالگی کارگاه راه انداخته

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طوفان مدیرعامل پرسپولیس / باقی مانده قرارداد بازیکنان را نمی دهم، مجبورم سقف را دور بزنم



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

طوفان مدیرعامل پرسپولیس / باقی مانده قرارداد بازیکنان را نمی دهم، مجبورم سقف را دور بزنم

مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد شدید از بازیکنان این تیم به خاطر شکست برابر الاتحاد گفت : امکان دارد کسر قرارداد بازیکنان از 20 درصد به 30 درصد افزایش پیدا کند.

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس، محمد رویانیان امروز جمعه در گفتگو با خبرنگار صداوسیما افزود: کم کاری بسیاری از بازیکنان پرسپولیس برابر الانحاد واضح بود.

وی افزود: شاید این بازیکنان مراقب ساق پاهای خود بودند تا مصدوم نشوند و بتوانند با تیم های بعدی خود قرارداد ببندند. خداراشکر که قرارداد همه شان هم تمام شده است و از این تیم می روند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به جریمه 20 درصدی قرارداد بازیکنان این تیم گفت: من قبل از بازی در دبی به آنها گفتم اگر الاتحاد را ببرید 10 هزار دلار پاداش به شما می دهم و گذشته را هم فراموش میکنم، اما اگر ببازید باقی مانده قراردادتان را نمی دهم. جریمه 20 درصدی را هم فعلا برای احتیاط اعلام کردم و ممکن است تا 30 درصد جریمه افزایش پیدا کند ، این حق مردم است.

رویانیان با اشاره به قانون سقف قرارداد گفت: متاسفانه مدیریت های اشتباه در فوتبال ما قیمت بازیکنان را بسیار بالا برده است. قراردادهای بازیکنان را اگر به پول تومان حساب کنید میلیاردی و اگر به ریال حساب کنید تیلیاردی شده است! این 400 میلیون سقفی که گذاشته اند بر چه اساسی است ، این الکی است. مگر می شود فقط گفت 400 میلیون و انتظار اجرایی شدن داشت؟ آیا ساز و کار آن را فراهم کرده اید؟ چه کسی باید بازیکنان را به این سمت هدایت کند؟

وی ادامه داد: بازیکنانی که ما با آنها صحبت کرده ایم درخواست های میلیاردی دارند و من مجبورم با آنها قراردادهای پشت پرده ببندم.  منه مدیرعامل قرارداد بالاتر از سقف می بندم و تخلف می کنم ، آن وقت آقای دلالی که تخلف می کند راست راست می گردد و هیچ کس به او کاری ندارد ، چرا من باید سرم پایین باشد؟ این سیستم درست است؟ همه باید قرارداد پشت پرده ببندند و من هم می بندم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بدون اشاره به نام بازیکنان در خصوص کم کاری آنان گفت: شاید خیلی ها مراقب پاهایشان بودند که برای امضای قرارداد با تیم هایشان در فصل جدید مشکلی نداشته باشند. هه شان قراردادشان تمام شده است الحمدالله ، به جای آنها بازیکنانی که برای خرید مد نظرم است آورده ام و کارشان تمام شده، دو سه تا از بهترین بازیکنان خارجی را هم گزینش کرده ام و کار جدیدی هم که امسال کرده ام این است که یک تعداد جوان را هم می خواهم به پرسپولیس اضافه کنم و خودم آنها را تربیت کنم به تیم اضافه کنم./مرجع خبری پرسپولیس