ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آیا جرات قلعه‌نویی کم شده است...؟



اخبار ,اخبار ورزشی,امیر قلعه‌نویی

 

اخبار ورزشی - آیا جرات قلعه‌نویی کم شده است...؟

در این یادداشت می‌خوانیم:

یاد پوریا عالمی به خیر! پارسال همین وقت‌ها بود که از روزگار «تخمه‌یی» حرف می‌زد. البته او واقعا دلش برای مردم می‌سوخت که مجبور بودند تخمه و پسته را در شب عید به سه برابر بخرند...! بنده احتمال می‌دهم که منظور ایشان – کمی تا قسمتی –شامل مدیریت‌های آن زمان هم می‌شد که متاسفانه به امسال هم کشیده شده است. رئیس‌جمهور عوض شده ولی افکار و بعضی مدیریت‌ها هنوز «آجیلی» است!!

ببخشید که تیتر ما «قلعه‌نویی» و نصف مطلب ما مربوط به دوران احمدی‌نژاد است. بنده مطمئن هستم که اگر صد سال هم بگذرد، قلعه‌نویی‌ها فراموش می‌شوند ولی احمدی‌نژاد هرگز...! بگذریم. قلعه‌نویی از آدم‌های مهم فوتبال ماست. او دوست دارد در عین خوش‌تیپی، کمربندش را زیر شکمش ببندد! عین پروین که دوست دارد بچه خیابان عارف باشد تا زعفرانیه، قلعه‌نویی هم دوست دارد بچه نازی‌آباد باشد تا ویلانشین لواسان... یادم هست روزی که می‌خواست خانه لواسانش را افتتاح کند، آنقدر صبر کرد که محرم و عاشورا برسد و بعد با پارچه‌های سیاه از نخستین مهمانانش پذیرایی کرد.

 

قلعه‌نویی در آن سالها برای خود جذبه و اتوریته‌ای داشت که 10 تا فتح‌الله‌زاده را جواب می‌داد! نمی‌دانیم چه شد که کار به آنجا رسید که «جباری» را خواست ولی مدیرعامل نخواست و جباری رفت! حریف فرهاد مجیدی هم نشد و فرهاد هر چه دلش خواست انجام داد...! قلعه‌نویی هرگز نفهمید که پژمان منتظری چگونه رفت؟ قلعه‌نویی هرگز متوجه نشد که جواد نکونام چگونه وسط فصل خاطرخواه چینی و ترک و عرب پیدا کرد؟

 

زمانه ثابت کرد که او و مدیرعامل هرگز در یک خط نبوده‌اند اما نیاز هر دو به ماندن و شهرت لعنتی، هر کدام را وادار به تحمل می‌کرد. پشم و پیله سرمربی از اولین ملاقات با دبیر منشور اخلاقی فرو ریخت...! این چه باشگاهی است که ملی پوش موثر و بااخلاق تیم به قطر می‌رود و سرمربی می‌گوید از رفتن او خبر نداشتم و دو روز بعد یک هافبک برزیلی به تیم اضافه می‌شود و این بار مدیرعامل می‌گوید از آمدن او بی‌خبر بودم...!

 

در این میان سرپرست تیم یکی به نعل می‌زند و یکی به میخ و مدیر فنی تیم چون بزرگ‌تر است دو تا به نعل و دو تا به میخ...! بالاخره بزرگتری گفته‌اند، کوچک‌تری گفته‌اند، و قربان پیشکسوتان بروم که نه میخ دارند و نه نعل و هیات مدیره‌ای که احتمالا هنرشان زدن نعل وارونه است...!!

اخبار ورزشی - اعتماد

 


ویدیو مرتبط :
قلعه نویی:اصالتم از قلعه نو نیشابور است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی: تیم من سنتی بازی نکرد/رحمتی کم‌کارترین بازیکن بود!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به قهرمانی امیدوار شدم

قلعه‌نویی: تیم من سنتی بازی نکرد/رحمتی کم‌کارترین بازیکن بود!

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد مهدی رحمتی کم‌کارترین بازیکن دربی بوده است.

امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از تساوی صفر - صفر مقابل پرسپولیس درباره اینکه چطور رویانیان می تواند پول بیاورد و برای بازیکنانش پورشه بخرد اما استقلال نمی تواند، گفت: من سال گذشته نبودم اما قرار شده بود یک اسپانسر پول بچه ها را بدهد. قرار بود به ما کمک شود اما نشده است. چند روز پیش به فتح الله زاده ماموریت داده شد اسپانسر بگیرد که این کار را می کند.

وی افزود: بازیکنان ما به خاطر مردم راه خود را ادامه می دهند. فتح الله زاده زحمت می کشد. تیمی که قهرمان آسیا شده با 5 میلیارد بسته شده است. در شروع کار یکسری حرف ها به من زده شد و اگر اعتقاد نداشتم، می دانستم که نمی خواهند کار انجام شود اما آنها زحمت می کشند.

قلعه نویی درباره دیدار با پرسپولیس گفت: در نیمه دوم 55 درصد توپ دست ما بود. اگر بازیکنان مصدوم برگردند استقلال همیشگی را می بینید و بسیار امیدوار هستم.

وی درباره اینکه استقلال سنتی بازی کرد و او دوست داشته بازی مساوی شود، گفت: برخی حرف ها را قبول ندارم. شما به من می گویید فوتبال سنتی بازی کردیم. بازیکنان کجا سنتی بازی کردند؟  من سنتی هستم و شماها علمی.

قلعه نویی درباره اینکه بیک زاده امروز خوب نبود، اظهار داشت: 48 ساعت دیگر آنالیز می کنیم. هاشم خوب بازی کرد و صحبت شما را قبول ندارم. هر وقت دوست داشتید در خدمت شما هستم و هر کسی خواست دعوتش می کنم تا در آنالیز، عملکرد بازیکنان را ببیند.

قلعه نویی در خصوص اینکه در نیمه دوم از بازی راضی بودید و این از تعویض ها او مشخص بوده، گفت: طبیعتا در این بازی پر فشار باید تعویض در 15 دقیقه آخر داشته باشیم. به دنبال مهاجم کلاسیک برای دقایق پایانی بودیم. یکسری ضعف ها داریم. این بازی به ما کمک کرد و ما به سمت قهرمانی می رویم.

وی تصریح کرد: نکونام نیمه اول تجربه این بازی را نداشت. نیمه اول کل تیم زیاد خوب نبودند اما بعد بهتر شدیم. لیدر یک تیم خوب باشد، همه خوب هستند. نیمه دوم 55 درصد دست ما بود. پس معلوم است که لیدر ما خوب بوده اما 48 ساعت زمان بدهید فیلم را ببینیم.

قلعه نویی در مورد رحمتی و خروج های بد او عنوان کرد: بازی سختی بود. مردم برد و باخت می خواستند و دوست نداشتند مساوی شود. رحمتی در تک به تک ها خوب بود. ما 4 امتیاز با صدر جدول فاصله داریم. در 28 هفته دیگر می توانیم جبران کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که دو تعویضی که انجام دادید نشانه احتیاط بود، گفت: پس آمار 55 درصد دروغ بوده؟ تلویزیون نشان داده که دقایق پایانی بازی توپ فقط زمین پرسپولیس بود. 20 دقیقه پایانی دست ما بود.

قلعه نویی ادامه داد: رحمتی کم کار ترین بازیکن بود. فکر کنم برخی خبرنگاران در هیجان بازی بودند و یکسری چیزها را متوجه نشدند. از مساوی ناراحتیم. شروع خوبی داشتیم. تعویض کردیم  که ببریم اما نشد. جو داخل زمین معرفتی بود اما کارهایی که از سوی هواداران شد خوب نبود. در شرایطی که همدل شدیم به زلزله زده ها کمک کنیم این کار خوب نبود.

وی گفت: ضعف هایی داریم باید برطرف شود اما پول نداریم.تا 25 روز دیگر بازی نداریم و باید به فتح الله زاده کمک کرد. هزینه کردن در فوتبال سخت است و یک نفره نمی شود کاری کرد. هیئت مدیره باید کمک کند. 10 هفته است پولی نگرفتیم.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: بهتر می شویم. در سه بازی گذشته مقابل مس و ملوان هم خوب بودیم اما نتوانستیم به نتیجه دلخواه برسیم ولی این بازی من را به قهرمانی امیدوار کرد و با قدرت این حرف را می زنم.

سرمربی استقلال درباره داوری گفت: قضاوت داور خوب بود./فارس