ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آگوئرو: واردی شم گلزنی بالایی دارد


سرجیو آگوئرو،‌ مهاجم منچسترسیتی پیش از تقابل تیمش با لسترسیتی به تمجید از جیمی واردی، ستاره این تیم پرداخت.

ورزش سه: لسترسیتی پدیده این فصل لیگ بوده و در حال حاضر نیز صدرنشین جدول است. جیمی واردی نیز مثل تیمش،‌پدیده این فصل لیگ برتر در بین بازیکنان بوده و در حال حاضر با 18 گل صدرنشین جدول گلزنان است. حال آگوئرو به تمجید از مهاجم انگلیسی پیش از تقابل با او در دیدار امروز پرداخت.

او گفت:" وقتی مهاجمی مثل جیمی واردی با این ثبات گلزنی می‌کند،‌خودش گویای همه چیز است.او همواره در پی شکار کردن است،‌شم گلزنی و دقت بالایی دارد."

آگوئرو سپس درباره شرایط لیگ گفت:" بارها گفته ام که لیگ برتر،‌رقابتی ترین لیگ دنیاست. آیا لیگ دیگری هست که این تعداد تیم مدعی صدرنشینی باشند؟این غیرطبیعی است. دیگران می‌گویند که که این موضوع به خاطر عدم ثبات تیم‌های برتر لیگ است ولی کاملا برعکس است. تمام تیم‌ها با ثبات هستند. تعداد تیم‌های خوب بیشتر است و تلاش برای کسب پیروزی سخت تر می‌شود."


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیگرینی:از گلزنی دوباره آگوئرو خوشحالم


مانوئل پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی عنوان کرد که از تماشای آگوئرو و گلزنی اش خوشحال است و امیدوار است مهاجم آرژانتینی فرم خود را حفظ کند.

ورزش سه: پس از عدم موفقیت سیتی در کسب پیروزی، اختلاف امتیازی 7 امتیازی بین دو تیم ایجاد شد ولی امروز آگوئرو گل اول بازی را به ثمر رساند و در پایان با گلی دیگر که بار دیگر او به ثمر رساند، 4-1 مقابل حریف خود پیروز شد. پیگرینی از عملکرد خوب آگوئرو ابراز خوشحالی کرد و گفت که امیدوار است این فرم ادامه داشته باشد.

او گفت:" وقتی سرجیو دقایق بیشتری بازی گرفته شود، به عملکرد طبیعی اش بازخواهد گشت. او یک گل به ثمر رساند و یک پنالتی. فکر می‌کنم برایش خیلی مهم باشد، سمیر نصری، ونسان کمپانی، ادین ژکو و همه ی بازیکنانی که مصدومیت های بلند مدت داشته اند، کم کم زیادتر بازی گرفته می‌شوند و او هم همینطور است. برای آگوئرو، آماده بودن خیلی مهم است. اگر 3 ماص پیاپی بازی کند، به کیفیت واقعی اش پی می‌برید. امسال او از ناحیه زانو دچار مشکل شد. مشکلش عضله ای نبود و این اتفاق بسیار مهم است."