ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آگوئرو: اشتباه پارسال را تکرار نمی‌کنیم


مهاجم منچسترسیتی تاکید کرد تیمش همانند سال گذشته مقابل بارسلونا اشتباه نخواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: دیدار تیم‌های منچسترسیتی و بارسلونا از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (سه شنبه) و از ساعت 23 و 15 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر آغاز می‌شود.

سرخیو آگوئرو که دیدار سال گذشته دو تیم در همین مرحله از لیگ قهرمانان اروپا را به خاطر آسیب دیدگی از دست داده بود، این بار می‌تواند مقابل بارسلونا به میدان برود. این بازیکن آرژانتینی بر این باور است که منچسترسیتی از اشتباه‌هایی که سال گذشته مقابل کاتالان‌ها انجام داده درس گرفته و دیگر آنها را تکرار نخواهد کرد.

وی در این‌باره گفت: سال گذشته که با آنها بازی کردیم، بارسلونا کار را برای ما خیلی سخت کرده بود. آنها مدت زیادی در طول بازی، توپ را در اختیارشان گرفته بودند. این یکی از تاکتیک‌های اصلی آنهاست و بدان معناست که بارسلونا با استفاده از این روش می‌تواند مدیریت زمین مسابقه را به دست بگیرد. ما درس‌های زیادی از آن بازی گرفتیم. برای رسیدن به نتیجه دلخواه، باید بیشتر روی دروازه بارسلونا حمله کنیم اما باید راهی بیابیم که بتوانیم به یک سوم دفاعی آنها نفوذ کنیم.

آگوئرو افزود: رویارویی امسال با چیزی که سال گذشته اتفاق افتاد تفاوت زیادی خواهد داشت. به عقیده من دیدار متفاوتی است زیرا هر دو تیم تغییر کرده‌اند. بازیکنان جدید و خوبی به تیم‌ها اضافه شده‌اند که نوید بازی‌های زیبایی در هر دو دیدار رفت و برگشت را می‌دهد. وقتی قرعه‌کشی انجام شد و به بارسلونا خوردیم، با خودم گفتم: نه، دوباره نه! اکنون اما به این فکر می‌کنم جدال دوباره بارسلونا و منچسترسیتی عالی است. همواره گفته‌ام رویارویی ما با تیم‌های بزرگ اروپایی در لیگ قهرمانان اروپا یک اتفاق خوب است. در این تورنمنت، با هر تیمی که روبه‌رو می‌شوید، کار سختی برای شکست دادنش دارید. اعتماد به نفس خوبی در تیم وجود دارد و امیدوار هستیم که بتوانیم خیلی خوب بازی کنیم. بسیاری بر این باور بودند که ما در مرحله گروهی حذف می‌شویم اما توانستیم بایرن مونیخ و رم را شکست داده و صعود کنیم. این نشان می‌دهد ما این توانایی را داریم که بتوانیم تیم‌های بزرگ اروپایی را هم مغلوب کنیم.


ویدیو مرتبط :
این حرف اشتباه رو تکرار نکنید!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داستان "کارمند و تکرار اشتباه"



 

 

داستان کارمند و تکرار اشتباه

کارمندی به دفتر رئیس خود می‌رود و می‌گوید:

«معنی این چیست؟ شما ۲۰۰ دلار کمتر از چیزی که توافق کرده بودیم به من پرداخت کردید.»

رئیس پاسخ می دهد:

 

«خودم می‌دانم، اما ماه گذشته که ۲۰۰ دلار بیشتر به تو

 

پرداخت کردم هیچ نکردی.»

 

کارمند با حاضر پاسخ می دهد:

 

«درسته، من معمولا از اشتباه های موردی می گذرم

 

اما وقتی تکرار می شود وظیفه خود می دانم به شما گزارش کنم!»...

 

منبع:.funshad.com