ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آگوئرو: آرژانتین در گروه خوبی قرار دارد


بازیکن تیم ملی آرژانتین گفت: با قرار گرفتن در گروه F باید بگویم که با تیم های خوبی همگروه شده‌ایم و می‌توانیم این بار جام جهانی را فتح کنیم.

ورزش سه: بازیکن تیم ملی آرژانتین گفت: با قرار گرفتن در گروه F باید بگویم که با تیم های خوبی همگروه شده‌ایم و می‌توانیم این بار جام جهانی را فتح کنیم.
 
 سرخیو آگوئرو، یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2014 محسوب می شود که کادرفنی این تیم امیدوار است با درخشش این بازیکن در کنار ستاره ای مانند لیونل مسی بتوانند تا فینال مسابقات صعود کنند.

آرژانتین در جام جهانی 2014 در گروه F با تیم ملی ملی ایران، نیجریه و بوسنی همگروه است.

آگوئرو درباره گروه Fبه رویترز گفت: ما واقعا در گروه خوبی قرار داریم. شاید در این گروه تیمی در این گروه برای ما مشکل نباشد، اما باید بدانیم که در جام جهانی هیچ بازی ساده ای وجود ندارد. برای ما مهم این است که در هر مسابقه برای بردن وارد میدان شویم و هدف‌مان این باشد که تا مرحله پایانی مسابقات صعود کنیم.

وی تاکید کرد: در گروه ما هر تیمی می تواند پیروز میدان شود، نیجریه یا بوسنی و هر تیم دیگری.برای آرژانتین این نکته مهم است که هر بازی مان در جام جهانی برای ما حکم فینال را داشته باشد و باید ببریم تا به فینال مسابقات برسیم.

آگوئرو خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی آرژانتین این پتانسیل را دارد که در جام جهانی 2014 قهرمان شود. ما توانیم جام را فتح کنیم و فرقی نمی کند که این بازی ها در برزیل باشد یا سنگاپور. هر جا که باشد، فتح جام جهانی می توان بهترین دستاورد باشد.


ویدیو مرتبط :
حرکت آگوئرو در بازی ایران آرژانتین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آزمون: در گروه خوبی قرار گرفته‌ایم


مهاجم تیم ملی می‌گوید که قرعه ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نسبت به گروه B مسابقات بهتر است.

خبرگزاری تسنیم: سردار آزمون در خصوص قرعه‌کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه که ایران در گروه A با کره‌جنوبی، ازبکستان، چین، قطر و سوریه همگروه شد تا استرالیا، ژاپن، عربستان، امارات، عراق و تایلند در گروه B یا گروه مرگ قرار بگیرند، گفت: به نظرم گروه خوبی نصیب ایران شد.

مهاجم تیم ملی با تمجید از تمام تیم‌های حاضر در این مرحله و سخت بودن صعود به جام جهانی افزود: به نظرم گروه ما نسبت به گروه دیگر خیلی بهتر است، اما بازهم کار برای رسیدن به جام جهانی سخت است.

آزمون که در دیدار تدارکاتی مقابل کره‌جنوبی و در جام ملت‌های آسیا در استرالیا مقابل قطر برای ایران گلزنی کرد در پاسخ به این سؤال که آیا بازهم می‌تواند دروازه این دو تیم را این بار در مرحله‌ای حساس‌تر باز کند، اظهار داشت: اگر قسمت باشد و دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شوم و در ترکیب اصلی حضور داشته باشم، تمام تلاشم را می‌کنم تا برای تیم ملی مؤثر باشم و گلزنی کنم.