ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آنچلوتی از سرمربیگری رئال‌ برکنار شد


شایعه اخراج کارلتو از سمت مربیگری کهکشانی‌ها به حقیقت پیوست و این مربی ایتالیایی فصل آینده هدایت سفیدپوشان مادرید را برعهده نخواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم: گمانه‌زنی رسانه‌های اسپانیایی در خصوص احتمال اخراج کارلو آنچلوتی از سمت مربیگری رئال‌مادرید به دلیل ناکامی در کسب حتی یک جام به همراه کهکشانی‌ها در فصل جاری، به حقیقت مبدل شد و فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه امشب (دوشنبه) در کنفرانس خبری که برای مشخص کردن آینده کارلتو برگزار کرد، اعلام کرد سرمربی ایتالیایی رئال از سمت خود برکنار شده است.

فلورنتیو پرس اعلام کرد که نام سرمربی بعدی کهکشانی‌ها هفته آینده اعلام خواهد شد.

آنچلوتی 55 ساله فصل گذشته عنوان قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا را برای کهکشانی‌ها به ارمغان آورد اما این فصل در تمام رقابت‌ها برای کسب جام ناکام ماند.

از رافائل بنیتس، سرمربی اسپانیایی ناپولی به عنوان محتمل‌ترین گزینه برای جانشینی کارلتو در رئال‌مادرید نام برده می‌شود، ضمن اینکه اونای امری، سرمربی اسپانیایی سویا نیز جزو جانشینان احتمالی سرمربی پیشین پاری‌سن‌ژرمن است.


ویدیو مرتبط :
آنچلوتی همچنان از رئال مادرید حمایت می کند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آنچلوتی: رئال می‌تواند در پنج دقیقه هر تیمی را شکست دهد



 رئال مادرید ,سرمربی رئال مادرید,فصل جدید لیگا

آنچلوتی: رئال می‌تواند در پنج دقیقه هر تیمی را شکست دهد

"رئال چنانچه در شرایط عادی خود باشد، می‌تواند در پنج دقیقه‌ کار هر تیمی را تمام کند." این واکنش آنچلوتی پس از پیروزی برابر لوانته در دقایق پایانی بود.

به گزارش ایسنا ، رئال مادرید در هفته‌ هشتم رقابت‌های لیگا در آخرین دقایق از توقف برابر لوانته فرار کرد و موفق شد با نتیجه‌ سه بر دو به پیروزی برسد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید از این که تیمش در آخرین دقایق شکست را با پیروزی عوض کرد، خوشحال است. او در نشست خبری بعد از بازی، گفت: پیروزی بسیار مهمی را به دست آوردیم. بازی بسیار سختی بود. فوتبال زیبایی را به نمایش نگذاشتیم، اما شایسته پیروزی بودیم. دو گل را به تیم حریف هدیه دادیم، با این حال تسلیم نشدیم و تا آخرین ثانیه‌ها به تلاش ادامه دادیم.

او افزود: به تمرکز بیشتری احتیاج داریم، باید عملکرد خود را در دیدارهای آینده بهتر کنیم. چهره این تیم بد نیست. در نیمه اول بازی خوبی ارائه ندادیم، اما در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد و بازیکنان رئال در این نیمه دست به فداکاری زدند. تنها در پنج دقیقه‌ توانستیم به بازی برگردیم و این پیروزی ارزشمند را به دست آوریم.

 

رئال مادرید می‌تواند با ارائه بازی همیشگی خود تنها در پنج دقیقه‌ ورق را برگرداند. باید اعتراف کنم که از نظر فنی و تاکتیکی خوب نبودیم، اما واکنش ما در دقایق آخر بازی بسیار خوب بود. رئال بازیکنانی دارد که دست از تلاش بر نمی‌دارند و تا آخرین لحظه تسلیم نمی‌شوند. این باعث می‌شود که انگیزه ما به بهتر شدن بیشتر شود.

ماراتا در فصل جدید لیگا بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته است، با این حال آنچلوتی ترجیح می‌دهد که بنزما را به جای او به میدان بفرستد.

سرمربی رئال مادرید درباره نیمکت نشینی مهاجم جوان تیمش، گفت: می‌توانستم ماراتا را از همان ابتدا در ترکیب اصلی قرار دهم اما تجربه لازم را ندارد. تجربه بنزما بیشتر از او است. ماراتا بازیکنی مهم برای رئال مادرید به شمار می‌آید.

 

او نقش خود را به خوبی در زمین پیاده می‌کند. ماراتا و خسه از بازیکنان مورد اعتماد من به شمار می آیند. آنها در زمین با شور و هیجان زیادی بازی می‌کنند و من به آنها واقعا اعتماد دارم.

رئال با این پیروزی 19 امتیازی شد و در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت تا همچنان اختلاف پنج امتیازی این تیم با بارسلونای صدرنشین حفظ شود./ایسنا