ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آنری: شانس مادرید بیشتر است


ستاره فرانسوی سال‌های نه چندان دور بارسلونا گفت: شانس مادرید برای حضور در فینال بیشتر است، اما بعید می‌دانم یک فینال تمام اسپانیایی داشته باشیم.

خبرگزاری فارس: تیری آنری در دیداری صمیمانه با زیدان به او بابت نتایج اخیر تبریک گفت و تصریح کرد: رئال مادرید شانس بیشتری برای حضور در فینال دارد و نیمه نهایی جایی نیست که مادرید در آن متوقف شود. در هر حال بعید است اتلتیکو از سد بایرن عبور کند و به همین دلیل می خواهم بگویم که بعید است یک فینال مادریدی و تمام اسپانیایی داشته باشیم.

آنری درباره درخشش رونالدو گفت: کریس یک مهره کلیدی است و به هر ترتیب بدون او حساب و کتاب‌ها به هم می‌ریزد اما این خوش شانسی زیدان است که گرت بیل، بنزما، مودریچ و مارسلو را دارد، تیم مادرید کامل است و شایسته قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا.


ویدیو مرتبط :
رئال مادرید VS گالاتاسرای (شانس گلزنی ایسکو)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شانس ولفسبورگ برای حذف رئال مادرید


دانته، مدافع باتجربه برزیلی ولفسبورگ شانس چندانی برای شکست دادن رئال و صعود تیمش به نیمه نهایی لیگ قهرمانان قائل نیست.

ورزش سه: دانته، مدافع باتجربه برزیلی ولفسبورگ شانس چندانی برای شکست دادن رئال و صعود تیمش به نیمه نهایی لیگ قهرمانان قائل نیست.

دانته که دو فصل پیش با بایرن مونیخ سابقه رویارویی با رئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان را دارد، فردا یک بار دیگر مقابل کهکشانی ها قرار خواهد گرفت. او از 2 بازی قبلی خود برابر رئال خاطره خوشی ندارد چرا که در هر دو دیدار، رئال موفق شد بایرن را شکست دهد(1-0 و 4-0).

رئال و ولفسبورگ از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ فردا به مصاف هم خواهند رفت. دانته در همین رابطه به کادنا کوپه گفت:" واقعیت این است که تنها 2 درصد شانس حذف کردن رئال را داریم. بسیاری از بازیکنان ما برای اولین بار است که در لیگ قهرمانان بازی می کنند و ولفسبورگ تجربه حضور در یک چهارم نهایی این جام را هرگز نداشته است.

در سوی مقابل رئال مادرید بارها در این مرحله حضور داشته و بازیکنانش خیلی خوب می دانند که چگونه این شرایط را مدیریت کنند. آنها دو سال پیش قهرمان اروپا شدند و واقعا کار سختی مقابل رئال خواهیم داشت.

به هم تیمی هایم گفته ام که از این مسابقه لذت ببرند. همه برای انجام یک بازی خوب تمرکز کرده ایم. پس از باخت به لورکوزن در شرایط خوبی قرار نداریم ولی بازی با رئال به هر بازیکنی انگیزه می دهد و تا پایان برای رسیدن به هدفمان خواهیم جنگید."